. . actually my mC is BEAT . .then . . bag o paman ni kai 4.5k pamai mileage ani . . then gasugod na nga dugay mo andar katong pag 1st change oil did2 sa Honda motor world . .naay ge adjust ang mechanic . menor og hangin bana . ?? correct me if im wrong . . actually mo andar mn cya .pero kailangan jud nimo eh long press .mga 3-5 secs para mo andar . .if kick start pd .mga 6-8kicks . .then maka affect bana sa performance sa motor kanang ing ana nga problem? kai usahay labi nag trapik . mapawong og kalit .kuyawan kog ma ligsan sa nag sunod . .
Aw maypag ibalik na didto sa service center nila sir. Ingna ang mechanic about ana nga ni start ang symptom during change oil nila and naay gi adjust (sa carburetor ba kaha?) kay before ok ra gud ang condition sa wala pa na adjust.
Try daw pa adjust ang idle(menor) aron dli mamatay ang makina.
Nindot unta kung ang ilde(menor ray gi adjust) wala lang hilabti ang air/fuel screw. Pero sila ra ang nahibaw ana.
Below 5k pa ang imong mileage under service warranty pa.
Unsa kahay oil gi gamit ana kay murag gahi man mo andar. Kay basta katong mga lapot kay na oil dli maayu labi na sa brandew na engine kay hugot pa kaayu ug settings ang mga gear sa sulod ana. 4.5k mileage is almost brand new pa.
Try lang sad nya ug travel ug layu2x na distance if wala kay lingaw basin nakulang sa break.in imong motor sir. Hehe lol
Then try daw gamit ug xcs, premium or gold na gasoline or pwede pud kanang mas higher pa like velocity or blaze.
If ever ma return na sa normal ang andar sa makina, kung gusto ka balik lang sa unleaded kay relax ra makina dli kaayu init. Kay unleaded gasoline man jud ng recommended mostly sa user's manual.
. . sa akong nakit an . .iyang ge adjust ato . .duha jud iya geh liso . . kay ani mn gud ni . .mao guro iya to ge adjust its because nag open pipe mn ko ato . .iya guro geh bagay2x . .nya after ato .napul an nmn ko og open pipe kai saba .then bati dao if stock engine . so stock ko karon . . bali pag last feb 2013 nag stock balik . nahog ragg 1month ko naka open pipe .. .
then about sa sa ako tubil unleaded mn ko permi . .. . .wapako ka try anang xcs . .ako nya suwayan
basin pd kuwang sa break in. kai kaning wapakoi trabaho . .osahay di jud maka dagan motor kai naa rakos balai . .
Mao. Gibagay siguro na pag tuned sa mechanic kay imo d.i gi open pipe.
Nabag.ohan imong motor kay humok man gud tog combustion imong motor na naka open pipe. Dali ra ang flowing.
Karon na naka stock ka muffler kay medyo (pugong) na ang flowing sa exhaust.
Better to bring it back nalang sa service center. Para ma tune ug balik ^_^
morag dli sd guro hugaw akong carb. kay 2 months pmn akong rouser, then 1100km pa ang odo. ako siya e neutral nig stop ma pawong siya. 50% jud ang chance nga ma pawong siya.
- - - Updated - - -
bro bag.o pa jud. 2 months then 1100km pa ang odo. dual spark plug pd ning rouser. dli kaha kay bag.o pa siya bro? wla pa kayo ma setting ang makina?
Sir, pwede ko pa tabang?
Dli man gud ka tarung ug sunog ang spark plug sa akong motor. Maka andar cya, peru inig ka taud2 ma pawong ra. inig tan.aw naku sa spark plug basa sa gasolina.
Source Coil bag.o lang gi pa rewind.
Carb bag.o lang gi limpyohan ug gi ilisan new jettings. (Repair kit)
New Spark Plug
New Ignition Coil
CDI ra ang wala pa naku na ilisan. (Possible ba nga kini ang faulty?)
If CDI sad, unsa nga nga RCDI and R.Ignition Coil ang pwede gamiton for Yamaha Jog? Yamaha Jog man gud ni nga Stator, CDI and Ignition Coil gamit naku sa RS100.
Pwede ka maka post ug picture sa spark plug nimo bro para maka kita mi ug unsa jud color sa imo spark plug? Kana pagpa andar nimo bro, if mu init ang makina mu pawng ba siya then mu on na pod taod taod? Mao ra ba ni symptom anang wa na tarong pagka rewind nga stator coil...posible sad sa CDI ug Ignition Coil...di man kaayo ko sweto sa RCDI para sa Yamaha jog pero ang ignition coil ky pwede kanang sa multicab imo gamiton bsta sakto lang voltage.
Similar Threads |
|