hello gOod day .
I have a simple question . i know simple rani sa expert about sa motor . . Unsay cause sa mOtor if dugay mo andar . .kana ra . .
tnx . .
hello gOod day .
I have a simple question . i know simple rani sa expert about sa motor . . Unsay cause sa mOtor if dugay mo andar . .kana ra . .
tnx . .
Simple ra pud ang tubag ana, ignition system wala mag trabaho nga makasunog sa gasolina. Ang ignition system nag involved na sa electrical supply (important part nga naay ikasupply), ignition coil, spark plug wire ug spark plug. Tanang electrical wire kinahanglan na ug maayong contact aron lesser ang resistance. Spark plug gap kinahanglan ug maayong gap aron lesser ang resistance nga makalayat ang spark. Ang spark plug mismo angay lesser to no electrical resistance aron di mausik ang electrical energy from the coil.
Another nga motabang ug puno sa problema mao ang di maayong lubrication kay mopuno na ug load during cold start ug di maayo ang sealing during compression. Another nga motabang sa problema mao ang di saktong fuel-air mixture ug di maayong fuel. Another makapuno ug problema mao ang barado nga air intake, maka rich na sa fuel-mixture ug additional load. Barado nga exhaust passage, additional load na sa makina. Tapokon na nimo tanan nga pwede mo contribute sa problema, gahi na paandaron ang motorcycle.
Kung diesel engine imong motor, oil ug fuel supply ang angay kanunay maayo ug kahimtang.
Or it could be an over rich carb mixture setting, or a watery carb bowl, or a worn-out source coil resulting to a lesser ignition spark if AC system imong motor, if DC system gani it could be a worn-out DC CDI or a partially shorted charging system, simple ra ang pangutana TS hehe pero ang solution mura na ug family tree of problems, dapat ang technician or a mechanic kahibaw gyud unsa-on pagtesting kada isa ka sector to avoid overspending on parts nga di di-ay kinahanglan ilisan, must know what is the stock values or presets on the said parts, including history of the said parts before ni evolve nga na ingon ana karon, hehehe
- check sparkplug
- check kuryente(igniton coil)
- check carb (og manifold kung dli ba hungaw)
- check compression
pwde mn cguro na loaded ang motor mao dugay mu andar.
nahubsan....
kung sakto ang pagka set sa motor mu andar jud gihapon na...pwera nlng atong mga gipangkwa.an ug kick start mao lisod lisod jud paandaron....
TS..pa check nlng jud na sa trusted mechanic, pero based on experience, if wa ka gakuri kuri imo motor, mao ni ang posibleng daot:
1. Kuryente sa motor
-hapit na madaot CDI
-loose contact ang hi tension wire
-ignition coil daot
-stator coil kihanglan rewind ky hapit na masunog
2. Spark Plug
-ilisanan na
-overfeed sa gasolina or naa na oil mao lisod pa andaron
-limpyohanan ang SP
3. Carbs
-hugaw ang carbs
-hugaw ang filter
solution ani ky limpyohan ang carbs ug ilis ug fuel filter
If nahan ka mag DIY TS, mao ni buhata...tangtanga ang SP nimo unya itaod siya usob sa spark plug cap, e position ang spark plug nga mutapot japon siya sa cylinder head niya unya e kick start imo motor...makita nimo diha if hinay ba or kusog ang kayo sa imo spark plug. If hinay, most likely electrical jud na iya problem or SP. If kusog gani kayo..then ang problema nimo naa na sa carb...
unsay problema anang inig stop kay ma pawong ang makina. . ako nmn unta gi pataas.an gamay ang idle from 1 to 1.5 na ahay. . Please Help
ayaw buhi.i ang clutch lever kay ma pawong ang makina..
Similar Threads |
|