categorize yourself here!
OUTSTANDING EMPLOYEE- mu abide sa company rules,heads up sa mga boss,naning sa work focus jd sa trbho,dle jd mu absent bahalag naay importante lakaw,perming top sa CSR/EVALUATION or unsa panang ranking2 sa office
GOOD EMPLOYEE-mu follow sa rules,mgfocus sa trbho,mu absent ug importante njd,maningkamot peru dle kaau mg aim na ma top..bsta pasar lng sa EVALUATION or bsta nindot lng ug ratings..
AVERAGE EMPLOYEE-mu trbho daun kung laayon mg chika/smoke /chilax panagsa ..mu abide sa rules peru dle kau e mind jd unless grave offense ..mu absent panagsa..pasar rpud ang ratings/evaluation
BAD EMPLOYEE-mu duty..peru matug ug wala ang superior..taas ang break time kaysa work time,cge absent/leave bsan not so important ang rason(ex:hangover/out of town trip with barkda)..bagsak ang ratings kay wla ngtarong sa work
PASAWAY KAAU NA EMPLOYEE-mu duty peru pinugos nlng kaysa mu balhin work back to step1 npud..way company rules nailhan..mg buhat ug kaugalingong rules..ang dle pwd,pwd nlng..mu absent ug ganahan..way paki sa ratings bsta kay lakas sa superior maintain ang sweldo kada buwan..


