Results 1 to 9 of 9
  1. #1

    Default Bati kaayu ug serbisyo ang D'Captains graphic services!


    Hi all, ako lang ipagawas ako gibati diri.

    Sukad naabut na ang D'Captains graphic services dri dapit amo (Atbang routestop mango), cge nako balik2x ana nila para mag pa print ug mga stickers na ako design.. Kaila nagud sila inig abot nako nga sticker ako tuyo. Sauna, 1 day nila, 1 day jud! Mutuman silas ilang ipagawas nga promises!

    Karon, sa akong last pagbalik ddtu, magpaprint kog new batch sa stickers.
    4pm nako ni abut, gitrabaho nas ilahang "Graphic artisit" nga hambugiro kaayug nawng ang akong mga sticker (Gi arrange niya using Photoshop). Karon nakabantay ko nga iyang gi dali2x ug trabaho, naa siyay na miss na part nga wala na transparent so natabunan ang pikas sticker, ako siya gi ingnan nga "Pwde nimo balikon kay wala na transparent tung usa" Nitubag bitaw na ang buang... "Dali bi kay wa pakoy kaon" nia pina tssssss tssss dayun ug tsk tsk HASOLA LAGI!!

    Lami kaayu tubagun "Sala ba diay nako wala ka nikaon pag alas dose!? Alas kwatro naman. Gabayad man ko sa serbisyo ninyo nganung imu mn ko gaan ug BS nga wala pakay kaon" Ma sabtan rman nga wa siyay kaon, gutom na. Pero gabayad gud ko dili niya dapat dali2x-on ug buhat akong ipa print!

    So wala lang kaayu to nako gi issue, kay naluoy mn pd ko bsag arrogant kaayo ug behavior ang buang.

    Nibayad kos akong order nila nia gi ingnan ko "Balika lang ni ugma sir" mao ok kaayo!

    Pag balik nako ugma:

    D'captains secretary: Sir, balika lang Thursday.
    WALA SIYA NIHATAG OG RASON NGANO.

    Mao ni ok nalang ko, pag Thursday, gi textan ko nila:

    Sir, ugma (Friday) lang namo ipa pickup nimo at 11am.

    WOW! Sila pay gahatag ug oras nako!

    SO akong gi replyan nga di nako pwde mukuha ana ugma kay trabaho ko.

    Ana sila ilaha lang daw ibilin sa Muvans inig 8pm para ako lang e pickup.

    FRIDAY, 8:30pm, 30 minutes AFTER sa amo gi plano na time (In case ma delayed ang pag bilin nila) ni adto kos Muvans.

    Ana ang Muvans nga wala may gibilin diri, ako gi ask ang katung teller/cashier nga nag duty daw sa Muvans 11am pa. Gi confirm niya nga walay gibilin ang D'Captains na sticker.

    GA SABOT MI UG TARONG, WALA NILA TUMANA! GI PA ASA2x PAJUD KO!

    Lain kaayo ba, bati pa ug serbisyo kay ang ilang "GRAPHIC ARTIST" Murag I hate the world kaayo ug batasan, Bati pajud kaayug treatment sa client!

    Client gihapon ko bsag unsa ka gamay akong gibayad nila. NAGBAYAD GUD KO!

    Tan.awn tani kanus.a jud nako makuha akong order. Basin Next year pa.

    If magpa print mu ug sticker, ayaw sa D'Captains! Or kanang mga gagmay na order, ayaw ddtu! Way ayo serbisyo nia unya2x-on rka bsan humana kag bayad.

    Last nato nakong adto nila, mangita nakog lain na ma printan ug sticker nia ok ug cust service.

    UPDATE: Nakuha na nako ang akong order. Pag Saturday na, 1 day after atong gasabot mi na ila e bilin sa muvans pag 8pm ato gabhi.ona. Pag ugma na nako nakuha. Pagka lousy sa service
    Last edited by Mapz182yo!; 08-26-2013 at 02:58 PM.

  2. #2
    ahakag style anang tawhana TS gud pinagarpar mana iya

    manginabuhi niya di tarungon ang tarbaho...

  3. #3
    Companya ni sila bai, ambut knsai tag,iya, mahulog nga suki nako ana nila pero karon grabi ako dissapointment ani nila kay bati servisyo gipakita, as of this moment, cgehan nakog text ang number nga gigamit pag text nila nako, di ko replyan nia dili manubag. Adtuon cguro nako unya if di najud madala. Kalagot kaayo abi cgurog wa rakoy paki madugay akong order, sila pay mag hatag2x og oras ug date nia di gihapon nila matuman! pagkabogo

  4. #4
    TS once ra nah iyaha customer, dli na mbalik kung mao nah yaha style..

  5. #5
    tnx TS... atleast ma-aware mi...

  6. #6
    Yes, para sa mga magpa print ug sticker ug unsa pana dha nga ginagmay na mu agi ug graphic services, ayaw mo dha sa d'captains. sorry nalang jud kaayo d'captains, loyal customer ko nnyu sauna pero tungod sa inyu treatment nako na murag tae ipasa2x e unya2x, wa koy choice.

  7. #7
    naa jud ing-ana TS, mau lng sa bag.o pa bilib ba, dn if madugayan na wla na'y klaro saad ky saad nlang,..pangita nlang jud lain....

  8. #8
    gi reklamo nimo sa manager TS?

  9. #9
    Kapoy na ug reklamo sa manager, bro, kahibaw ko nga ingnun rko nga "We'll take appropriate action" and all that BS pero sure ko wa ra silay buhaton about ana (di sila mu fire ug mga taw kay karon nanginahanglan pd silag mga taw)

    Mura ragud atung police sa U.S nga nakapatay ug iro nia gi ingnan ang tag.iya appropriate action2x, karon on duty gihapon

    Dri nlang nako gireklamo aron makita sa kadaghanan.

  10.    Advertisement

Similar Threads

 
  1. Nganong bati man ug agi ang mga doktor?
    By ic3s in forum General Discussions
    Replies: 407
    Last Post: 09-25-2014, 03:01 PM
  2. Nganung bati man ug agi ang doctor?
    By ryst009 in forum General Discussions
    Replies: 76
    Last Post: 06-24-2013, 02:55 AM
  3. CHOWKING sa colonade bati ug serbisyo
    By icon_king in forum General Discussions
    Replies: 28
    Last Post: 06-07-2010, 01:02 PM
  4. Replies: 0
    Last Post: 12-18-2009, 10:19 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top