I went there yesterday kay naa koy kasabot mu palit sa akong sim card. SInce its newly opened ni try ko ug palit didto and check the ambiance of the place. nindot siya kay bag-o. So ni order ko ug coffee sa ilaha. ilaha ko gi tagaan ug priority number then naghuwat ko. Then 10 minutes had passed still wala gihapoy kape ni abot. So naagi-an ko ug ilang crew, ni ask nako "
unsa imu order sir? kalo-halo?" then i answered: coffee.. then another 10 minutes nilabay still wala. Its kinda weird kay ilang kitchen na a sa 2nd floor unya tanan orders nila muagi ug taas nga hagdanan. Ang ako lang huna huna ug mag dali dali ang crew nga magdala sa order, kuyaw ni matagak unya perting taasa bya... ako nag katawa lang ko kay 1 ka baso nga kape took for 20 minutes... grabe...
Pero ang tapad nako nga tiguwang, nag kaon toh siya ug SIOMAI unya gi BIDLI siguro toh siya, ni order toh siya ug CHA or TEA para mahilisan... nag cge nag YAWYAW sa akong luyo, unya ang mga crew nga muduol nya since lain lain ,gi samukan na cguro toh sya, unya to think CHA or TEA ra god toh iya gi order. Mag cge pa gyud ug pangutana balik kay ilang RECIBO didto dili recibo nga Printout nga mugawas ang order, RECIBO sa COLONADE ang gi gamit, so ang crew nga mu check sa order mag cgeg pangutana unsay order.. Sus nag lagot bitaw ang tiguwang, kalit bitaw ug
SINGIT"
CHA RA NI AKO ORDER CGE MAN MUG PANGUTANA MGA BOGO MO, 25 minutos nako diri cgeg paabot" Gi busdak bitaw nya ang priority number kagay god.. nilakaw diretso ang tiguwang. Ni react dayon ang usa ka customer, "mura man mug mga robot cgeg pangutana, CHA or KAPE di ninyo ma buhat ug dali dali"
Ang akong na notice ilang recibo dili print out , recibo ra sa colonade nya MEALS ra ang ibutang ug price sa imung gi bayaran... ug mangilad ka ato maka kaon ka ug daghan kay wala may naka indicate sa recibo unsa imu i order. mao ra gyud ni ang naka bati sa ilang lugar POOR service. I know bag-o pa silang open pero 20 minutes for a cup of coffee is unexcusable.... suway nya mu didto to feel the experience.. hehehe