HI all! FYI! we were in ayala globe last tuesday to cash out sa globe gcash. we waited for almost two hours only to find out na pagtawag na sa amo que, mi break ang incharge sa gcash kay usa ra daw ka teller so maghulat na lang daw mi... at that point hinay kaayo ang counters, murag usa ra ka dagan kay diay daghan kaay misingit na corporate acct na dapat unta magkuha sila ug priority number, daghan lang nagreklamo pero balewala lang jud sa management. miinit na ang ulo sa ako partner kay wala jud empathy ang taga globe di pa kabalo mangitag paagi maayos ang gusot. my partner asked for a supervisor so a ms jumalon came out and talked sa may platinum room, she cant blame kung irate na mi coz wala jud sila gibuhat. she even did not know unsay break schedule sa iya agent. or any means na mapaayos, na offend siguro sya nag pinpoint sya sa ako partner.... sakto ba na na asal sa usa ka supervisor? she should remain her composure
globe needs to have a separtte que for corporate, consumer, and gcash kay hasool kaayo
she needs to be fired,,,, if anyone knows her, GO!
any bad experience sa globe?