We love defending the Philippine call center industry but how do you defend this?
We love defending the Philippine call center industry but how do you defend this?
Naa ko kaila sa una ingon ani ang iya raket feeling rich ang iya kinabuhi naay kaugalingon driver sa inabangan niya nga mga sakyanan, stay siya sa mga class nga mga hotels and resorts, lain2 iya cellphones nga mga mahalon, mang-invite siya sa iya mga friends to stay in a class hotels n resorts. Apan sa dihang nasakpan na and then gi-investigate siya sa mga local and international authorities kalooy sa Ginoo naghikog tawon sa kaulaw sa resort mismo nga iya gi-abangan kay wa na tawon pagawasa. Mao na! ayaw tawon mo pag-binuang kon duna moy delicadeza kanang kwarta makita ra kay sa mamatay ka kaulaw.
sa Cebu ni nga CC?
Damay nsad ang mga nag tinarung ani. kuyaw ni if daghan nag buhat ani sa Pinas kay posible mamahawa ang company.![]()
Western countries especially US are constantly looking for some excuse/reason why Call centers should Stay in their respective countries and Not be outsourced, Maybe this could be it and we are the ones who got caught![]()
hasola ani, 60 dollars pa gyud ang bribe. haskang lawgawa, tungod lagi ni sa kalisud mao mo duwa nalang og crime.
That extortionist should be fired, and even banned!
wow....Mitchelle Valdez....a.k.a.Daniella....starring man......
and yes, like the director/manager said, "this is an isolated incident"....
dili baya ni Nigeria....nga NOT isolated incident...![]()
aguy ang dagway napost pa jud nyahahahahah pakauwaw...
I am sure that there are other call center agents beyond Telstra that attempted to extort customers. They just have to be reported.
Similar Threads |
|