Page 1 of 2 12 LastLast

Default How can i Escape the Tragic.. Hope any one i can lean on...

I know this is a OA or i mean nga embarrasing pra sa usa ka guy pareha nako nga nag problem about stupid love.. pero wla man koy choice kay wla gyud koy ka lean on or ka istoryahan bahin ani coz mahadlok ko kataw an...

it started last 1999 when nagkauyab mi... but before ana high school years kay cge mi ug sinuwatay kay dili man cya taga cbu... ato nga time nga bag.o pami kay feel gyud nako nga importante ko nya ug love gyud ko nya... time past ako cyang gipogos pag eskoyla ug college para for the sake sa iyang future ug sa amo sa unta kung magkadayon... mga 2004-05 cguro to sa iyang skol days.. didto na nagsugod nga naay nibalik sa iyaha nga mga x-bf nya... sa influence sa klasmyt nya nga dili daw ganahan nako (kay me myself is a serious person, my reason dili ko gnahan makihalobilo sa iya klasmyt kay its mga teens or i mean childish activity... kanang kiat2x ba... nya im putting her lang sa sakto nga situation nga mag pormal na regarding lang sad sa iyang age nga angay na gyud i pormal) so... sa tabang sa iyang klasmyt, she cheated me nga wla gyud ko kbalo... maayo unta kung ang guy single or bachelor.. instead ang guy kay minyo ug naay anak... but this guy is wla dri sa cbu... mao diay nga kung mangita ko sa iyaha wla cya kay nag chat clang duha... na sakpan gyud nako nga nag cam sa internet cafe... so wla na cyay na himo iyaha nalng kung gitod.anansa tanan... nka larga diay cya sa place sa guy kay gipadalhan cya ug money the day before cya mg b-day.. mao diay the day before cya ng b-day na ngita gyud cya ug reason nga mag away mi pra mka larga... maayo unta sad kung did2 ra cya... but naa man nahitabo nila... ni tog.an lang cya nko mga 2months na ang ni past.. very insult kaayo sad sa ako nga part nga iya pako gpakta sa pic sa guy ug sa anak... pero wla mankoy mahimo but to accept coz love nako cya... lahi sad ang guy nga x-bf ghapon nya nga mg cge ug pamisita nya ato nga time.... hapit nalng gud ko mag commit ug suicide ato nga time... kay iya gyud ko gi itsa pwera... dawat ghapon nako cya as ako nalng kalimtan nga mao tong mga nahitabo nga gbuhat nya nako... as in tagaan nako cya ug second time para mag bag-o sa iyang mga sayop... tym past the relationship is good... then last month november of this year... naay iyang mga kazin cge ug paduding sa mga student boarder sa place ra namo... until nga mura feel nako nga mura na cya mag palayo nako... reason diay kay cge sad ug txt sa iya kazin nga kauban rasad sa stud boarder. then karon nagita nasad cya ug reason para mgkabuwag mi... nga wla sdko kbalo ana ato nga tym... until wla me klaro nga break up cge na diay ug adto sa ilaha ang mga stud boarder nga guy... as kron dili gyud cya mu angkon nga cla na... pero mkta sa mga mata sa amo silingan nga sila na gyud as in sa akoa sad nga parents...

question nako... ako man kay may pagka seloso gamay ug conservative... ug open na kaayo cya sa amoa and suod na kaayo sa ako parents as in sa ako sad relatives... dba wla cyay respetar sa side sa amoa? coz the ang ilaha kay next door lang sa amoa ug tapad rasad ang boarding haws sa mga stud boarders sa amoa... grabe kaayo akong pag antos ug sacrifice nya... moral and financial support as in naa gyud ko if ever naa cyay problem... sabot rman unta ko kay she came from a broken family... maka ingon nalng ko nga liwat gyud cya sa iyang mader nga who leave them ug nikuyog ug lain... lisod man gud limot kay doul rami ug balay ug inig agi nko sa ilaha naa gyud cla mkta nko wid my own eyes... for almost 7years kapin namo mao ra ni rako giilisan ug younger nya ug 7years nga guy... im feel bad to myself coz ngano ingon ani ko...

sori kaayo if medyo taas gyud kaayo akong story... (kulang pman gani gyud na) pero hope nga mka go on ko ani... kay kadtong mga cheat nya nako kay it was this season also.. im so down this season.. hope nga mka sabot mo nako bsan taas gyud kaayo ni coz im just being true and honest to my self... kay basta ko mka sulod ug relationship... i treasure gyud na nako.

hope naay mo pm nako to mka lean on nako... im very willing to call or txt or give my no#(blind date?)... as this coming new year to make a new lyf... not to make revenge but to make friends or more than that... but im just an average person... hope naay modawat nako as me or kung unsa ko...

tnx a lot...

Default Re: How can i Escape the Tragic.. Hope any one i can lean on...

^^ i understand how you feel. but before you start to heal yourself from this painful experience, you need to accept the fact that she has changed, she is gone and she has moved on with her life. you've done your best to keep the relationship, there's not much you can do when a person changes direction and finds someone else to love. its just fate. eventhough years na mo wala man gyud guarantee nga kamo kay naay uban short time ra nagkita they just hit it off and get married in a short-time, then naay uban years na and they've planned their future life together and another person comes along and boom, the relationship ends inspite of the years together and future plans and preparation. Even married people who've been married for years like Michael Jordan and his wife who's been married for 18 years, is divorcing. Some others 20 plus years and it ends. So we cant be held accountable for another person's change. That's life. Learn to let go and focus on yourself for now. Dont associate yourself anymore with anything that has to do with her. It will be easier for you to heal that way. Its normal reaction to feel the loss of someone you love as what you are going through right now, but time heals so be kind to yoursef and allow yourself to heal and try to understand that what you are going through is a normal defense to pain. Someday when you are ready to start a new relationship, you will find that love is not a one-sided deal that you do all the giving and the other person does all the taking. Its give and take. You'll find someone else who is worthy and deserving of your love. For now, try to heal the pain and let her go.

^ i didn't know michael jordan and his wife are divorcing . I f mag divorce sila will smith and wife, nah ma sad jud ko, pero i wouldn't be surprised. ingon ani naman jud kaha ang life. hahay

@cesar: pmed you. taas-taas sad to bro. basically pareho akong message sa kang streetcar's. let go and focus now on yourself, your healing.

^ Ms. Beau, just checking Comcast Fan news video, actually Michael Jordan and his wife Juanita already got divorced this Friday lang after 17 years of marriage.

OT: waaa ka sad ana mai. sad mood jud ko karon kay wa ko ni adto playground EB, bad mood ang mga tawo sa balay, nag ulan and perhaps its giving me the blues, then ang story ni cesar, then nag divorce pa jud sila michael jordan and wife...waaaa ka sad sa akong day.

gi hang pa jud si saddam. waaa so sad i should have gone to the EB nalipay pa unta ko.

anyway mo basa ko anang divorce news.

Ms. Beau, sorry to hear you are sad. Sometimes its like that and consider it lang its just one of those days. And maybe the weather got you down too. Kining mga celebrities no, mora ra na sila ga change ug clothes the way they marry and divorce. the price of fame and glory is sometimes a very lonely price to pay for them inspite of the riches, glitz and glamour. They never find contentment.

@cesar_jr12 : i think ur a nice guy.. but in a point naa sad ka sayop.. kay u let it happend to you. dapat pgfirst offense pa lng sa girl,
    inyo na geklaro inyo or imo na geklaro niya if he needs u becoz he loves u or basin he loves u becoz he nids u!
    If ang last iyang reason.. its bad.. she's sticking wit you kay he nids u man.. mao na nga sayon ra para niya pag-abandon
    sa inyong relationship kay dli mn lig-on ang foundation sa iyang love dha ka nimo!

another is... ayw pangwenta sa imong gepangbuhat kaniya kay its ur freewell na buhaton to walay ngpugos nimo!
    kay lain paminawon.. murag nhatag ka tungod kay u xpect something in return.
    or mao na ang isa ka factor na nistay sad xa nimo samtang wala pa xay nakit-an nga lain....

based sa imong story dli two way ang inyo relationship.. cguro naa time nga ngtwo-way mo...but most of da time sa imong story
    ikw ra cge hatag and sabot niya... its not healthy.

being serious pud nimo might be a factor too, para mafall out of love xa nimo. too serious is boring baya. get a life! break rules nga imong naandan panalagsa!

basin ngtuyok ra sad imong life niya.. tsk3 ....samot! she might feel nga natuok siya nimo ky ur too focus on her.

bro.. cheer-up! let her go. if she truely loves you makarealized ra na siya. matud pa sa uban.. u'll nvr know unsa ka important nimo ang isa katawo, not unless ug mawala na xa nimo!

**for more professional advice
    pls. contct : 0921-143-5254
    and look for charmz
    payment.. a date will do! hehehehhehe-

@streetcar
    tnx a lot kaayo sa imo advice... it helps a lot....

@Ms.Beau
    i read your pm and its very touching... tnx gyud kaayo...

@charmz_fire

slamat kaayo sa imo advice... sakto gyud ka nga nagtuyok sa akong world sa iyaha coz nadungod sad na nako sa iyaha nga iya ko istoryaan ug ingon ana... but now feel gaan na gamay.. kbalo ko mwla rani when time comes... and about sa imo giingon nga payment nga date? sure why not.... basta dili nako bz sa work ill txt u right away and treat you...

u posted your no#..? hala daghan gyud nga mo txt to have date wed u....

BY THE WAY HAPPY NEW YEAR SA NYO TANAN..... TNX A LOT.....

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast