WARNING: to all the people para ma avoid ninyo ang hassle . widraw lang gyud mo sa inyung corresponding banks. Like if you have a BDO atm card sa BDO machine nalang gyud mu widraw. just last night tongod sa kadaghan sa tao sa mga malls, i tried withdrawing to a different bank bahala ug naay charge pero to my surprise ang amount na ako gi widraw which was P1,500.00 disaapeared when i balanced inquiry it ... walay ni dispense ug cash. when i called the hotline they adviced me to
wait for 14 banking days usa nako mahibaw an ang resulta, can you just imagine 14 days ka magpaabot... tongod lang sa ka busy sa ilang network, ilang system nayabag. so when i asked asa daw na deduct ang 1500.00 na amount it was in the metrobank ATM kanang near sa entertainment center sulod sa
AYALA .watch out mo mga people, i really dont know if mao nin ang bagong style sa mg banko, deliberately or intentionally kuhaan imung account . imagine if mahitabo na sa 1000 ka clients a day, and 300000 clients a month. unya gamay pa ug interest , wagtang pa gyud kalit imung account,. unsaon nalang....
kita ang mag antos sa ilang sayop, hassle gyud ni kaayo. mas maayo pa ug passbook walay labad.
unsay reaction ninyo ani? basta akong 1500.00 floating ghapon... paita...kapoy gyud kaayo