Ang situation kay ing ani... nag pa ayu ko sa akong k550i sa sony ericsson sa ayala.. and they said nga dali ra ni xa ma ayu mga 2hours after ra.. mau to huwat kunuhay ko kad**** to find out nga dili daw ma dali dali ug ayu akong cp.. mau to pabalikon pa daw ko ug ugma.. so ning ana ko na sige okay ra ugma.. so ako pud sunod pud ko.. pag ugma ning adto ko after my duty from nightshift.. ning ana ang frontdesk girl na .. pabalikon daw ko ug ugma kay it seems lisod jud daw pag sulda sa mga parts ato.. mau to.. pabalikon na pud ko para ugma.. and if possible ma escalate daw to xa sa manila kay if dili madala ug sulda probably naa na daw problem sa motherboard... so pag ugma ning balik ko... ning ana na pud tong front desk man or the technician didto.. nag tagalog tagalog na... hindi talaga namin makayang ayusin ang device mo... dahil may talagang may sira sa charging at intermittent... nya ana sila na ok ba na ipa punta sa manila (which takes 3-4 weeks) ang ang dili jud ko kay dugay na kaayu
and this time..
ning adto ko sa junrex sa ayala..
just to check if they can solve it (2nd opinion)
and after two hours they solve it...
so my question is.. murag atik atik lang tong pa balik balik teknik ug manila escalation sa mga taga SE ayala!!!
gi unsa gud nilag tan aw akong phone nga mo take man ug 2 days nya wala pa jud na ayu...
nya sa junrex 2 hours or shall i say 1.30 minutes ra jud na ayu naman...
tsk tsk tsk .. you should beware of their hocus pocus guys and istoryans.. im just warning you...