Page 25 of 31 FirstFirst ... 1522232425262728 ... LastLast
Results 241 to 250 of 309
  1. #241

    sorry to burst your bubble masakiton but i held a callcenter job long enough to see the sparkle in my eyes being put out. what im saying is, every regular job is always routinary. but if your hours of work prevent you from nourishing your dreams or working on that spark of brilliance then by golly what a sad life that is noh?

  2. #242
    Quote Originally Posted by masakiton View Post
    dakong sakto
    atleast kasagaran callcenter kai naa continuous learning/training ug mga chances sa procedures kai tungod sa mga upgrade sa system or lain napud nga product ang imo gi support
    always jud ma gamit ang creativity sa callcenter industry kai lain2x ang mga taw ang imo maka istorya ug dapat creative pud ka sa pag explain or pag hatag ug instructions sa ilaha over the phone
    unsaun nimo mahimong creative nga dili man ka pwde mag create ug imo2x nga instruction? mag agad man ka sa kudigo or FAQ sa imong product diba?

  3. #243
    Quote Originally Posted by vixen View Post
    sorry to burst your bubble masakiton but i held a callcenter job long enough to see the sparkle in my eyes being put out. what im saying is, every regular job is always routinary. but if your hours of work prevent you from nourishing your dreams or working on that spark of brilliance then by golly what a sad life that is noh?
    maayo ka oi kai ni abot naka ka point nga "sparkle in my eyes being put out" ...
    kami tawn nag ka daghan ang trabaho on nag ka dugay.. naa mga bag o nga systems ug applications gi pang gamit sa amo gi support an.. pati amo mga reports nga himo onon nag ka daghan

    lain2x man ug dream ang mga taw
    dako ko ug pasalamat sa callcenter industry kai kung dili tungod sa ako trabaho dili ko maka tigum ug pang equity sa house and lot in a year

  4. #244
    Quote Originally Posted by necrotic freak View Post
    unsaun nimo mahimong creative nga dili man ka pwde mag create ug imo2x nga instruction? mag agad man ka sa kudigo or FAQ sa imong product diba?
    ngano mag himo2x man ko ako nga instruction.. dili man ko trainer or naa sa management
    ang FAQ naa aron dili mag lisod2x
    ngano adto man ka sa lisod nga naa man sayon?

  5. #245
    lets just say i have a short attention span.. im one of those who cant be fooled by dressing an old cow with new clothes. people have their own motivations. for me money isnt one of them. sometimes i wish it were para sayon ra ang life. following the smell of money wouldve been easier.

  6. #246
    Quote Originally Posted by vixen View Post
    lets just say i have a short attention span.. im one of those who cant be fooled by dressing an old cow with new clothes. people have their own motivations. for me money isnt one of them. sometimes i wish it were para sayon ra ang life. following the smell of money wouldve been easier.
    nag dako man gud ko sa kalisod ... ang amo tuition kai utangon pa tawn
    wala ko ni trabaho para mo himo ug legacy nga na himo ko ug managing director.. ni trabaho ko para maka kwarta
    para naa kwarta ika buhi sa ako ang kaugalingon ug sa akong family
    malipay man ko kung maka feel ug makita nako nga ni arang2x amo (me and family) pag puyo tungod sa income gikan sa ako trabaho
    Last edited by masakiton; 12-06-2010 at 03:55 PM.

  7. #247
    Quote Originally Posted by masakiton View Post
    ngano mag himo2x man ko ako nga instruction.. dili man ko trainer or naa sa management
    ang FAQ naa aron dili mag lisod2x
    ngano adto man ka sa lisod nga naa man sayon?
    mao bitaw na ang point. sayon kay gihukad na tanan unsa imong isulti sa phone. balik2x nga explaination murag pirated cd. hehe mao bitaw ang mga degree holders and professionals dili jud mag dugay diri.. maka hupas man sa utok gud. lols plus takdan paka hiv.

  8. #248
    Quote Originally Posted by necrotic freak View Post
    Quote Originally Posted by masakiton View Post
    Quote Originally Posted by necrotic freak View Post
    unsaun nimo mahimong creative nga dili man ka pwde mag create ug imo2x nga instruction? mag agad man ka sa kudigo or FAQ sa imong product diba?
    ngano mag himo2x man ko ako nga instruction.. dili man ko trainer or naa sa management
    ang FAQ naa aron dili mag lisod2x
    ngano adto man ka sa lisod nga naa man sayon?
    mao bitaw na ang point. sayon kay gihukad na tanan unsa imong isulti sa phone. balik2x nga explaination murag pirated cd. hehe mao bitaw ang mga degree holders and professionals dili jud mag dugay diri.. maka hupas man sa utok gud. lols plus takdan paka hiv.
    kai naa man mga taw/position gi butang aron dili mag lisod2x
    ngano manghilabot man ta sa dili nato trabaho
    ngano mag lisod2x man kung naay sayon

    Quote Originally Posted by greywolf View Post
    naa man guy mga tao nga grabe kaayog mga accomplishments labi na sa school or experience sa work then lupigon lang sa sweldo sa taga call center nga undergraduate. kanang mga tawhana uban ana nila kay mga graduate ug unsa nga course pero half ra ilang sweldo compared sa naa sa call centers. lol! naay mga tao nga dili na nila matake or ma.accept kana nga fact mao na initan nila mga call center agents. mamatay nalang kayo sa inggit. hehe
    Last edited by masakiton; 12-06-2010 at 05:10 PM.

  9. #249
    Quote Originally Posted by masakiton View Post
    kai naa man mga taw/position gi butang aron dili mag lisod2x
    ngano manghilabot man ta sa dili nato trabaho
    ngano mag lisod2x man kung naay sayon
    ang thread title kay quit your call center job.. base raman pod na akong info sa mga prof. nga gikan diha.. wala man ko nanghilabot. hehe aw pahimosli lang sa na dai, bata pa bitaw ka..

    naa man guy mga tao nga grabe kaayog mga accomplishments labi na sa school or experience sa work then lupigon lang sa sweldo sa taga call center nga undergraduate. kanang mga tawhana uban ana nila kay mga graduate ug unsa nga course pero half ra ilang sweldo compared sa naa sa call centers. lol! naay mga tao nga dili na nila matake or ma.accept kana nga fact mao na initan nila mga call center agents. mamatay nalang kayo sa inggit. hehe
    dili half or 3/4 or 7/8 ako sweldo oi.hehe paputol kos ako ma abot ka ug 5yrs diha. lols

  10. #250
    Quote Originally Posted by necrotic freak View Post
    ang thread title kay quit your call center job.. base raman pod na akong info sa mga prof. nga gikan diha.. wala man ko nanghilabot. hehe aw pahimosli lang sa na dai, bata pa bitaw ka..
    base raman pod na akong info sa mga prof. nga gikan diha.. wala man ko nanghilabot.

    Quote Originally Posted by necrotic freak View Post
    dili half or 3/4 or 7/8 ako sweldo oi.hehe paputol kos ako ma abot ka ug 5yrs diha. lols
    cge2x
    nag sugod man ko ug trabaho sa callcenter last quarter sa 2006
    Last edited by masakiton; 12-06-2010 at 11:15 PM.

  11.    Advertisement

Page 25 of 31 FirstFirst ... 1522232425262728 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Replies: 2
    Last Post: 01-17-2013, 10:40 AM
  2. need advise: i just quit my call center job
    By snowleopard in forum Career Center
    Replies: 62
    Last Post: 11-14-2012, 04:01 PM
  3. Any Business Is Better Than Your Call Center Job
    By cirext in forum Business, Finance & Economics Discussions
    Replies: 597
    Last Post: 08-25-2011, 09:01 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top