Page 27 of 38 FirstFirst ... 172425262728293037 ... LastLast
Results 261 to 270 of 380
  1. #261

    Di na siguro na sya top overhaul lang kung head gasket, gipikas na baya na nimo ang makina. Kana nga gasket mao nay naa sa tunga sa upper cylinder area, kanang naay mga valves ug ang lower part nga naa gyud ang cylinder mismo with the pistons. Possible maka ingon ka nga di gyud na general overhaul since gasket lang ang ilisan which is maoy kasagaran hinungdan nga mag overhaul sa makina. Ang cost will depend sa presyo sa gasket plus professional fee sa nag trabaho. Ang presyo ana matubag ra na sa shop na gyud mismo kung didto ka mangunsulta. Di ra na tingali makaabot ug presyo sama sa daghang ilisan nga parts. Usually less than P1000 ra man nang gasket except kung BMW imong makina kay mahal ug gasket.

    Muilis lang ka ana nga part kung naa nay signs nga nabuslot na like nag leak ang oil or ang tubig or nikalit na ug bunol ang andar. Kung wala nang mga major symptoms caused by a damaged gasket, no need mag open sa makina kay naa ra na sa gawas ang problema. Ang maayo nga mekaniko di mo recommend nimo ug overhaul kung walay angay bungkagon. Kasagaran sa problema either electrical or di mao ang timpla. Di tanan mekaniko kamao mo templa (for engines with carburetors). Makasulti ko ani kay di sayon ang pag timpla kung di na nimo poy-an, praktisan ug masabtan unsay angay nga buhataon. However, kung makasabot na ka, pwerting sayona na gyud diay, makatuno ra ka bisan piyongan pa. hehehe

    Di gyud ko suhito ug makina, nakat-on lang pud ko from mga amigo nako nga mga mekaniko. Sharing ra mi ug kahibalo while ga observe ko sa ilang gitrabaho, kung naay ikatampo, mas dali ma solve ang problema.





    Quote Originally Posted by aerown1901 View Post
    boss vernie, let's say ilisdan ug cylinder head gasket, is it top overhaul lang or general? and how much would it cost? tia.....

  2. #262
    Just post your questions dire, who knows naa pay daghan ikatampo ang uban aron madali nato masabtan ug mahibaloan unsay angay buhaton. The more mag share aron ma solve ang problema sa sakyanan, the more dali mahuman ug daghan pud ang makakat-on.

    Quote Originally Posted by IntegraTypeR View Post
    vernie murag sweto kay ka sa sakyanan da.. ehehe.. pa consulta ko nmo b. pm me lng if dli ka bc!

  3. #263
    boss vernie.. OT. sa akong auto ba inig ON nko sa aircon murag bug.atan man ko magdala compared sa dli mag aircon den human kung mag aircon ko mu den mag minor kalit lng ug ubos iyang rpm den mo humok ang brake den inig balik sa rpm mo balik rapud ang ka humokon.. normal jud na cya?!

  4. #264
    Normal lang na nga mabug-atan kay dako na nga load ang aircon. Pwede ra man pud na ma adjust ang setting aron inig engage sa aircon, di ra kaayo dako ang difference sa rpm ug di ra kaayo dako paminawon ang kalit nga load. Ang brake affected pud na kay connected na sa vacuum line sa intake manifold. Ang vacuum mo drop pud kung naay sudden load, like pag engage sa aircon. Connected na sa vacuum aron makatabang ang engine vacuum inig brake nimo.

    Angay gyud pud na nimo pa check ug mekaniko, pwede ra man ka mangutana kung nganong ing-ana na sya, wala ra nay bayad kay wala man kay gipaayo. Hangyo lang pa tan-aw kadali sa kahimtang sa imong na obserbahan aron naa silay ikasuggest pud nga angay nimo buhaton. In case naa silay problema makit-an, ipaayo nalang pud kung kinahanglan gyud na ayohon or pangutana pud sa laing mekaniko kung unsay ilang ikasulti. Ang importante aware ka sa kahimtang sa imong sakyanan ug naay mekaniko maka explain pud nimo. In case ok ra imong sakyanan, di na unya ka maguol mahunahuna pa ana.

    From experience, those with improved ignition system, nag improve pud ang kusog sa engine, di na kaayo mabug-atan inig engage sa aircon labi na during tungason pud. Better ignition together with maayo nga tuning (templa sa fuel-mixture kung carburetor) plus maayo nga klase sa engine oil (long term less friction), dako gyud ang kausaban nga mahimo in terms of engine response and performance.

  5. #265

    Default boss vernie

    Quote Originally Posted by vernie View Post
    Normal lang na nga mabug-atan kay dako na nga load ang aircon. Pwede ra man pud na ma adjust ang setting aron inig engage sa aircon, di ra kaayo dako ang difference sa rpm ug di ra kaayo dako paminawon ang kalit nga load. Ang brake affected pud na kay connected na sa vacuum line sa intake manifold. Ang vacuum mo drop pud kung naay sudden load, like pag engage sa aircon. Connected na sa vacuum aron makatabang ang engine vacuum inig brake nimo.

    Angay gyud pud na nimo pa check ug mekaniko, pwede ra man ka mangutana kung nganong ing-ana na sya, wala ra nay bayad kay wala man kay gipaayo. Hangyo lang pa tan-aw kadali sa kahimtang sa imong na obserbahan aron naa silay ikasuggest pud nga angay nimo buhaton. In case naa silay problema makit-an, ipaayo nalang pud kung kinahanglan gyud na ayohon or pangutana pud sa laing mekaniko kung unsay ilang ikasulti. Ang importante aware ka sa kahimtang sa imong sakyanan ug naay mekaniko maka explain pud nimo. In case ok ra imong sakyanan, di na unya ka maguol mahunahuna pa ana.

    From experience, those with improved ignition system, nag improve pud ang kusog sa engine, di na kaayo mabug-atan inig engage sa aircon labi na during tungason pud. Better ignition together with maayo nga tuning (templa sa fuel-mixture kung carburetor) plus maayo nga klase sa engine oil (long term less friction), dako gyud ang kausaban nga mahimo in terms of engine response and performance.
    boss salamat kaau.. asa man imo ma recomend kung asa nko n ipatan.aw!?!

  6. #266
    Sulayi sa DAJ auto repair shop sa Sudlon Maguikay Mandaue: Wikimapia - Let's describe the whole world!

    Di na ordinary shop diha when it comes to tuning for better performance. Look for Dodot ug palihug ingna lang nga ako ga recommend nimo.

  7. #267
    Quote Originally Posted by vernie View Post
    Di na siguro na sya top overhaul lang kung head gasket, gipikas na baya na nimo ang makina. Kana nga gasket mao nay naa sa tunga sa upper cylinder area, kanang naay mga valves ug ang lower part nga naa gyud ang cylinder mismo with the pistons. Possible maka ingon ka nga di gyud na general overhaul since gasket lang ang ilisan which is maoy kasagaran hinungdan nga mag overhaul sa makina. Ang cost will depend sa presyo sa gasket plus professional fee sa nag trabaho. Ang presyo ana matubag ra na sa shop na gyud mismo kung didto ka mangunsulta. Di ra na tingali makaabot ug presyo sama sa daghang ilisan nga parts. Usually less than P1000 ra man nang gasket except kung BMW imong makina kay mahal ug gasket.

    Muilis lang ka ana nga part kung naa nay signs nga nabuslot na like nag leak ang oil or ang tubig or nikalit na ug bunol ang andar. Kung wala nang mga major symptoms caused by a damaged gasket, no need mag open sa makina kay naa ra na sa gawas ang problema. Ang maayo nga mekaniko di mo recommend nimo ug overhaul kung walay angay bungkagon. Kasagaran sa problema either electrical or di mao ang timpla. Di tanan mekaniko kamao mo templa (for engines with carburetors). Makasulti ko ani kay di sayon ang pag timpla kung di na nimo poy-an, praktisan ug masabtan unsay angay nga buhataon. However, kung makasabot na ka, pwerting sayona na gyud diay, makatuno ra ka bisan piyongan pa. hehehe

    Di gyud ko suhito ug makina, nakat-on lang pud ko from mga amigo nako nga mga mekaniko. Sharing ra mi ug kahibalo while ga observe ko sa ilang gitrabaho, kung naay ikatampo, mas dali ma solve ang problema.
    mao may advice sa mekaniko boss kay palyado naman ang makina nya kada adlaw ko mag butang ug tubig sa radiator reservoir nya kung taas rpm mu asu ug puti ang tambutso... mao bana cyay symptoms?

  8. #268
    Nagpasabot na nga naa na gyud diay leak sa tubig and most likely head gasket gyud ang angay ilisan provided wala kay leak sa tubig somewhere. Mopalya na ang andar kay hungaw naman ang cylinder.

    Importante pud nga dili sa gripo nga tubig ang imong ibutang sa radiator kay daghan na particulates ug usahay sagol pa taya. Maka barado na sa agian sa tubig kung mao nay gamiton nimo.
    Better use distilled water or limpyong tubig ulan aron next time naa nay bag-ong head gasket, di na dali kotkoton sa taya from water. Nindot pud sagolan ug ug radiator coolant pang halo sa tubig aron taas taas ang maabot nga kainiton plus naa ni sya pampugong sa taya.


    Quote Originally Posted by aerown1901 View Post
    mao may advice sa mekaniko boss kay palyado naman ang makina nya kada adlaw ko mag butang ug tubig sa radiator reservoir nya kung taas rpm mu asu ug puti ang tambutso... mao bana cyay symptoms?

  9. #269
    Quote Originally Posted by vernie View Post
    Nagpasabot na nga naa na gyud diay leak sa tubig and most likely head gasket gyud ang angay ilisan provided wala kay leak sa tubig somewhere. Mopalya na ang andar kay hungaw naman ang cylinder.

    Importante pud nga dili sa gripo nga tubig ang imong ibutang sa radiator kay daghan na particulates ug usahay sagol pa taya. Maka barado na sa agian sa tubig kung mao nay gamiton nimo.
    Better use distilled water or limpyong tubig ulan aron next time naa nay bag-ong head gasket, di na dali kotkoton sa taya from water. Nindot pud sagolan ug ug radiator coolant pang halo sa tubig aron taas taas ang maabot nga kainiton plus naa ni sya pampugong sa taya.
    thanks sa 2nd opinion boss vernie..... pila kaha ma gasto ani da labor? ok raba na i.overhaul ang plastic top nga radiator or ilisan jud? kay nangutana ko sa textar 3,800 labor sa overhaul bsta plastic nya ang brand new kay 5,000 ra nya 2 tube pajud... mas maayo pa palit bag.o sah?

  10. #270
    Wala ko kahibalo sa exact nga presyo sa labor pailis ug head gasket, mas maayo sa mga shop gyud makapangutana, possible makahangyo pa gamay.

    Kung nabuslot ang radiator unya di na madala ug repair (labi na sa plastic nga part), better buy surplus kung naa aron di kaayo bug-at ang presyo. Nangita pud ko ug surplus nga radiator pang Nissan B13, plastic pud ang top niya.

    Quote Originally Posted by aerown1901 View Post
    thanks sa 2nd opinion boss vernie..... pila kaha ma gasto ani da labor? ok raba na i.overhaul ang plastic top nga radiator or ilisan jud? kay nangutana ko sa textar 3,800 labor sa overhaul bsta plastic nya ang brand new kay 5,000 ra nya 2 tube pajud... mas maayo pa palit bag.o sah?

  11.    Advertisement

Page 27 of 38 FirstFirst ... 172425262728293037 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. How To Solve The 3 Major Limitations of Filipino Networkers
    By MLMAlpha in forum Business, Finance & Economics Discussions
    Replies: 5
    Last Post: 01-25-2012, 07:55 AM
  2. How to maximize the speed of Internet Connection??
    By quezych in forum Networking & Internet
    Replies: 3
    Last Post: 10-08-2011, 08:19 PM
  3. HOW TO KNOW THE UPDATED MARKET VALUE OF A LAND/ square meter?
    By cool_romar in forum General Discussions
    Replies: 5
    Last Post: 08-10-2011, 09:33 AM
  4. how to change the speed of fan?
    By dogtik007 in forum Computer Hardware
    Replies: 9
    Last Post: 03-06-2007, 11:03 PM
  5. how to restore the built-in display of mobo?
    By whoopz in forum Computer Hardware
    Replies: 11
    Last Post: 07-27-2006, 10:36 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top