Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 19
  1. #1

    Default Junrex ayala! Smart communications! So disappointing


    Mga boss, mangutana ta ko kung unsay maayong buhaton ani?

    Ang unang nahitabo is naka palit ko sa smart ug LTE pocket wifi nila and after 3-4 months ang battery niya dali na kaayo ma drain with constant use of the data (like 1 hour nlng siya or less). So, akong gi adto sa smart and they told me na i warranty jud ni siya kay dili na daw ma replace ang unit kay more than a week. So ila kung gi tagaan ug letter na pa adtoon sa JUNREX na mo avail sa warranty sa unit.

    Akong gi hatag sa junrex last Nov 3 ang unit nako (at that day also gikan ko sa smart). Gi tistingan ug abli sa technician unya gi "DIAGNOSE" niya na battery unya kinahanglan ipa dala sa manila. Nangutana ko afterwards kung kanus.a makuha balik unya gi tubag ko na 1 month daw. So i just said ok and thinking they would be punctual to their words.

    After 1 month exactly, gi adto nako balik didto unya sa akong tagna na sakto gyud. Wa pa ma abot and then i asked na kung kanus.a man jud ma balik. Gi ingnan ko every friday ang delivery nila. So i tried the next week thinking naa na ang unit pero sadly, wala gyud gihapon.

    So, i tried to go to their shop once more yesterday hoping na naa koy ma sturya na technician, unfortunately late na abot ilang technician so wala and i just asked their phone number since the one that they gave me was broken.

    And so at evening anang adlawa akong gi tawagan and tried to find what was going on sa ilang service. At this time also karon pako nahibaw na lain na company ilang gi tagaan sa akong unit and they dont have any kind of control towards it. This time i got pissed already kay grabe sad sila maka da ug customer sa, in.anion lang jud mao pay hasol hasolon. So i asked unsaon mani nako na kinahanglanon najud kayo ang pocket wifi nako kay gamit jud kayo sa thesis namo by christmas break. Ang gi ingun sa technician kay mo remind sila sa kato na said company (di jud ma klaro pagka sulti katong tawhana sa telepono)na it is already a month and how is the unit doing and i told the same guy that i would call them again tomorrow evening which is today. So to my surprise pag sturya nakos technician with the same things to ask on what is my job order number, i asked on what is the update of my unit and what did the forwarded company told you. Gi tubag lang kog wala ang technician diri ron sir (so kung wala d.ai ang technician na ni entertain nako gahapon wa sad d.ai moy update sa unsay mga butang na gipang trabaho niya or any kind of memo na if naay customer manawag about sa iyang unit). So i started to talk by the phone in a loud manner and then the other technician just told me to go to their office tomorrow again.

    By tomorrow akong adtoon ilang office by noon or before it kay mao rajud akong free time. I will try to ask the same questions again. Ug diri nako mangayo ug tabang kung unsa may maayo nakong buhaton if ilang itubag nako kay mao ra gihapon na wa silay control ato na unit.

    Ang ako lang sad ba grabeha sad anang mo dawat kag ipa trabaho sa usa ka customer nya imo pang i forward ug lain companiya nya wa nimo gi inform na mao nay padulngan sa unit kay sa akong pagtuo ato naa silay branch sa manila or i forward nilas SMART MANILA kay basin maoy protocol. Pero di d.ai to, pagka waniha gyud nako nila. Kung in.ani naman gani ilang pagda sa ako na simple ra kayng problema, battery ra tawn kung di palang ma void ang warranty ako na unta nangunayg ilis ato. WEW

    Update as of dec. 11 10:56: Update sa pagka karon. Gikan ko sa dti then pa adtoon ko balik sa junrex to get a turn around date sa repair kay mas maayu mo pirma sila para naay proof. Ang gi ingun pd sa taga dti na ni sturya nako kay premature pa jud daw kaayu ang case kay usually 1-3months ang gikan sa manila. So akong solution ani bawion nlng jud. Update lng ko unya if naa mahitabo diris junrex. Hehe

    Update dec 11 11:53 Mga boss. Hay salamat nadawat na gyud intawn ang unit. Sorry kayus abala mga boss. Di nlng ko ni ifile didto sa dti.

  2. #2
    ingna nga moad2 ka sa dti kai grabe na imong ka hasol sa ilang gbuhat

  3. #3
    Quote Originally Posted by nicolia View Post
    ingna nga moad2 ka sa dti kai grabe na imong ka hasol sa ilang gbuhat
    nice suggest boss, mangutana lang ta ko kung unsay mga angay nako andamon before ko mo adto? hehe

  4. #4
    diretso dti aron dika mag hago2.tontohon raka ana nila tuo nalang nako.grabe kayo na ka pol2 tindahana.mga magikero pa gyud nang ila tech

  5. #5
    Quote Originally Posted by jntio View Post
    diretso dti aron dika mag hago2.tontohon raka ana nila tuo nalang nako.grabe kayo na ka pol2 tindahana.mga magikero pa gyud nang ila tech
    kung dretso ko dti ugma boss unsa ako i ingun nila? ug unsa andamon nako na mga butang? hehe

  6. #6
    job order gikan sa ila pwede na.nya file ka complaint.dada nalang tanan resibo pag palit nimo para siguro.ako cp ako pa ayo sa samsung sa ila gi forward,ang nahitabo gi pang kawatag pisa.mga amaw nang tawhana

  7. #7
    Quote Originally Posted by jntio View Post
    job order gikan sa ila pwede na.nya file ka complaint.dada nalang tanan resibo pag palit nimo para siguro.ako cp ako pa ayo sa samsung sa ila gi forward,ang nahitabo gi pang kawatag pisa.mga amaw nang tawhana
    grabeha nasad anang kuhaan pisa. magikero gyud d.ai boss. na unsa na karon imong complaint boss? naay action ang taga dti?

  8. #8
    tinood jud na wa nay ayo ang junrex
    ayala or sm.. daretso sa dti dalha lng resibo kad2 job order pud mao rana

  9. #9
    Quote Originally Posted by nicolia View Post
    tinood jud na wa nay ayo ang junrex
    ayala or sm.. daretso sa dti dalha lng resibo kad2 job order pud mao rana
    sige, ako try dretso nlng ugma sa dti. di nlng ko mo adto sturya2x pas ayala. grabe kayo maka guba ug adlaw. guba na gani daan gikans klase tiwasan pa gyud nila. dmd.

    usually unsay action pud sa dti ana nila? ma epek ba dayon? or ipasa2x rapud ka? hehe wala ko kasuway pa gud ug in.ani

    Other thing pud naa ko nakit.an complaint form sa dti, magda pud ko ani?

  10. #10
    long story na.kun mahimo demand full refund nalang kay basin ang i replace nila ni repair rapod.kabalo naka magikero

  11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

 
  1. about Smart Communications
    By bhogs75 in forum Career Center
    Replies: 23
    Last Post: 06-17-2015, 01:09 PM
  2. dis cellshop s so disappointing
    By ashmae_01 in forum General Discussions
    Replies: 54
    Last Post: 05-11-2013, 11:58 AM
  3. For Sale: LG-P698 Dual Sim Phone still under Warranty from JUNREX AYALA
    By crashedoverride in forum Cellphones & Accessories
    Replies: 36
    Last Post: 04-22-2013, 09:40 AM
  4. Smart Communication Online Payment
    By blackdream in forum Websites & Multimedia
    Replies: 6
    Last Post: 12-16-2012, 08:55 PM
  5. Smart Communications Bought Chikka.com
    By gatsby in forum Networking & Internet
    Replies: 8
    Last Post: 11-19-2009, 01:21 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top