Mga boss, mangutana ta ko kung unsay maayong buhaton ani?
Ang unang nahitabo is naka palit ko sa smart ug LTE pocket wifi nila and after 3-4 months ang battery niya dali na kaayo ma drain with constant use of the data (like 1 hour nlng siya or less). So, akong gi adto sa smart and they told me na i warranty jud ni siya kay dili na daw ma replace ang unit kay more than a week. So ila kung gi tagaan ug letter na pa adtoon sa JUNREX na mo avail sa warranty sa unit.
Akong gi hatag sa junrex last Nov 3 ang unit nako (at that day also gikan ko sa smart). Gi tistingan ug abli sa technician unya gi "DIAGNOSE" niya na battery unya kinahanglan ipa dala sa manila. Nangutana ko afterwards kung kanus.a makuha balik unya gi tubag ko na 1 month daw. So i just said ok and thinking they would be punctual to their words.
After 1 month exactly, gi adto nako balik didto unya sa akong tagna na sakto gyud. Wa pa ma abot and then i asked na kung kanus.a man jud ma balik. Gi ingnan ko every friday ang delivery nila. So i tried the next week thinking naa na ang unit pero sadly, wala gyud gihapon.
So, i tried to go to their shop once more yesterday hoping na naa koy ma sturya na technician, unfortunately late na abot ilang technician so wala and i just asked their phone number since the one that they gave me was broken.
And so at evening anang adlawa akong gi tawagan and tried to find what was going on sa ilang service. At this time also karon pako nahibaw na lain na company ilang gi tagaan sa akong unit and they dont have any kind of control towards it. This time i got pissed already kay grabe sad sila maka da ug customer sa, in.anion lang jud mao pay hasol hasolon. So i asked unsaon mani nako na kinahanglanon najud kayo ang pocket wifi nako kay gamit jud kayo sa thesis namo by christmas break. Ang gi ingun sa technician kay mo remind sila sa kato na said company (di jud ma klaro pagka sulti katong tawhana sa telepono)na it is already a month and how is the unit doing and i told the same guy that i would call them again tomorrow evening which is today. So to my surprise pag sturya nakos technician with the same things to ask on what is my job order number, i asked on what is the update of my unit and what did the forwarded company told you. Gi tubag lang kog wala ang technician diri ron sir (so kung wala d.ai ang technician na ni entertain nako gahapon wa sad d.ai moy update sa unsay mga butang na gipang trabaho niya or any kind of memo na if naay customer manawag about sa iyang unit). So i started to talk by the phone in a loud manner and then the other technician just told me to go to their office tomorrow again.
By tomorrow akong adtoon ilang office by noon or before it kay mao rajud akong free time. I will try to ask the same questions again. Ug diri nako mangayo ug tabang kung unsa may maayo nakong buhaton if ilang itubag nako kay mao ra gihapon na wa silay control ato na unit.
Ang ako lang sad ba grabeha sad anang mo dawat kag ipa trabaho sa usa ka customer nya imo pang i forward ug lain companiya nya wa nimo gi inform na mao nay padulngan sa unit kay sa akong pagtuo ato naa silay branch sa manila or i forward nilas SMART MANILA kay basin maoy protocol. Pero di d.ai to, pagka waniha gyud nako nila. Kung in.ani naman gani ilang pagda sa ako na simple ra kayng problema, battery ra tawn kung di palang ma void ang warranty ako na unta nangunayg ilis ato. WEW


Update as of dec. 11 10:56: Update sa pagka karon. Gikan ko sa dti then pa adtoon ko balik sa junrex to get a turn around date sa repair kay mas maayu mo pirma sila para naay proof. Ang gi ingun pd sa taga dti na ni sturya nako kay premature pa jud daw kaayu ang case kay usually 1-3months ang gikan sa manila. So akong solution ani bawion nlng jud. Update lng ko unya if naa mahitabo diris junrex. Hehe
Update dec 11 11:53 Mga boss. Hay salamat nadawat na gyud intawn ang unit. Sorry kayus abala mga boss. Di nlng ko ni ifile didto sa dti.