Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 22
  1. #11

    Quote Originally Posted by <SMILE> View Post
    Dili gyud na sila motug-an nga void na ang warranty, no sense na man magpa-service sa ilaha, unsay pasabot anang wet unit Boss, sa akoa lang maorag modifications ra man ang makapa-void sa warranty but anything left untouched or unchanged maorag part pa gyud sa warranty.IMHO
    "Wet Unit" sir kay meaning duna kunoy traces of Water Damage which maka pa invalid sa akoang warranty claim. pero pagreceived nila sa unit wala gyud sila ni sulti nako ana. After 1 week na didto sa ilahang position ang akong unit. So ako argument nga na Void ang warranty within their position. Dili akoang fault ang pagka invalid sa warranty. so dili ko mobayad sa charges.

  2. #12
    Quote Originally Posted by jntio View Post
    sa tinuod lang mga marokoy kayo ning service center sa ato. bisan ug inila pa na kompanya kawatan pag pisa imo unit
    agi naman ug sub-contractors ning mga producto gud nya nganlan dayon "Authorized Service Center"...
    parehas sa LG diri south...authorized nila kay naa sa labangon...SUSMARYOSEP ug "service center"...tindahan nga gubaon nga pirting gamaya...awa nang sa labangon kung adto mog Chilen Chicharon...before ana, naa'y service center diha...gi-atay...di kasaligan...

  3. #13
    before nimo gi-kuha bai, imu gi-ingnan about sa liki? i-reklamo sa na xa sa owners, kung di mo-tuman, i-reklamo na sa DTI..

  4. #14
    Quote Originally Posted by MasterK View Post
    "Wet Unit" sir kay meaning duna kunoy traces of Water Damage which maka pa invalid sa akoang warranty claim. pero pagreceived nila sa unit wala gyud sila ni sulti nako ana. After 1 week na didto sa ilahang position ang akong unit. So ako argument nga na Void ang warranty within their position. Dili akoang fault ang pagka invalid sa warranty. so dili ko mobayad sa charges.
    Maorag questionable gyud na Sir, kay kung ang incursion sa tubig tungod sa normal wear and tear dili tinuyoan, maorag sila maoy liable ana. Ayaw ug bayad Sir kung mao man gani. Kung e-push through nila ang pag-void sa warranty naa man puy daghang kasaligan diha mas barato pa.

  5. #15
    Quote Originally Posted by kit_cebu View Post
    agi naman ug sub-contractors ning mga producto gud nya nganlan dayon "Authorized Service Center"...
    parehas sa LG diri south...authorized nila kay naa sa labangon...SUSMARYOSEP ug "service center"...tindahan nga gubaon nga pirting gamaya...awa nang sa labangon kung adto mog Chilen Chicharon...before ana, naa'y service center diha...gi-atay...di kasaligan...
    tinuod gyud na kit. na biktima ko sam*ung ayala pa na ha. ila repair bagsakan kay sa ju*rex man diay unya ang mga hinampak nga tech diha pirte ka kawatan

  6. #16
    Quote Originally Posted by stealthghost View Post
    before nimo gi-kuha bai, imu gi-ingnan about sa liki? i-reklamo sa na xa sa owners, kung di mo-tuman, i-reklamo na sa DTI..
    wala nako gidawat balik sir, ako giuli nila. morag padulong gyud ko ani sa DTI sir basta dili mahusay nila sa store level lang.

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by jntio View Post
    tinuod gyud na kit. na biktima ko sam*ung ayala pa na ha. ila repair bagsakan kay sa ju*rex man diay unya ang mga hinampak nga tech diha pirte ka kawatan
    Ahaka gyud diay ani nila sa. kung silay masipyat ipasa nila sa customer ang bayranan. paeta

  7. #17
    ^ oo bai wa gyud tay daganan sa ilang ka boang

  8. #18
    Quote Originally Posted by jntio View Post
    ^ oo bai wa gyud tay daganan sa ilang ka boang
    kung mao pila na diay kaha kabouk ila nabiktima prehas sa akoa sitwasyon. Duda ko ang technician nakabuak sa LCD unya dili man niya mapasangil nako ang LCD iya nalang giLiquid Damage ang board para mavoid ang warranty ug mabayran nako ang board. Ang bayad nako sa board maoy ibayad nila sa LCD nga nabuak nila. Kay warranty man to akoa board. niabot na gud ang replacement ato under valid warranty.

  9. #19
    Quote Originally Posted by MasterK View Post
    kung mao pila na diay kaha kabouk ila nabiktima prehas sa akoa sitwasyon. Duda ko ang technician nakabuak sa LCD unya dili man niya mapasangil nako ang LCD iya nalang giLiquid Damage ang board para mavoid ang warranty ug mabayran nako ang board. Ang bayad nako sa board maoy ibayad nila sa LCD nga nabuak nila. Kay warranty man to akoa board. niabot na gud ang replacement ato under valid warranty.
    posible. sila ra gyud na sayod sa tanan. i diretso na sa dti basin ma ilisan pa kag bagong unit hehe

  10. #20
    TS, unsay brand sa imong unit ug asa ni nga service center? at least makabalo pod mi ba.. or usa na sa likayan sa mga nakabasa aning imong thread.

  11.    Advertisement

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

 
  1. Warranty Service Problem
    By MasterK in forum General Gizmos & Gadgets Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 10-24-2015, 09:23 PM
  2. iPhone 4 (No Service Problem)
    By gustercaed in forum Apple Devices
    Replies: 3
    Last Post: 07-05-2012, 11:36 PM
  3. Maayo ba ug warranty service ang APC?
    By goldfinger in forum Computer Hardware
    Replies: 11
    Last Post: 09-28-2011, 08:19 AM
  4. Iphone 4 "No Service" problem.
    By MisterSuave in forum Gizmos & Gadgets (Old)
    Replies: 8
    Last Post: 07-12-2011, 09:13 AM
  5. web service problem
    By deathdodger in forum Programming
    Replies: 19
    Last Post: 07-02-2010, 12:34 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top