Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 26 of 26
  1. #21
    C.I.A. firestarter's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    Male
    Posts
    3,398
    Blog Entries
    9

    Nag due diligence lang pud unta si TS, gi adto niya mismo ang globe office.. dili kay wala lang pud siyay gibuhat. I'm not siding with Globe or unsa.. Pero lisod2x pud diay i paputol gyud? Asa gani ang location sa ilang office by the way?

  2. #22
    Quote Originally Posted by madmike View Post
    og mo too ka ana, tabla raka mo too nga lalaki si vice ganda.
    hehehehehehe. nice bro!

  3. #23
    Botbot ra na TS. Ayaw kahadlok. Ako pud naa pud sige text nako and mu call, and they're saying nga its from a law office daw. That I have 10 days to settle the amount nga Php 7000. I know that its from a collection agency and nag harass ra na sila kay ngita ra na silag commission...

    I will never pay the amount kay sa tanto 2 years nako nga nag subscribe sa Globe, almost everyday ko manawag sa ilang hotline to complain. Its either intermittent connection, slow connection or mawala lang ug kalit for pila ka days. Mag lain2x ang rason na isulti sa mga agent. Most of the time kay mag abot ang no connection sa amu and then ma abtan pa jud sa ilang "system upgrade" or whatever excuse it is.

    Last 2012 kay ga hilak jud ko nag storya sa agent, kay wala mi internet connection ato. So no internet, no Vonage.
    Nya mao tong time nga ang akong Uncle who was diagnosed with lung cancer nga ni spread na sa brain kay naa sa amu. Needed namu ang Vonage ato kay ang mga decision making situations about sa iyang health and the money nga dapat e gasto kay iyang mga igsuon naa man sa gawas. My uncle was single. Kana ganing gipit namus kwarta nya ga libog na inyong utok kay kita mos kapamilya ninyo nga ga antos ganing? Nya pun-an pas serbisyo sa Globe nga wala juy ayo...

    Mao tong ni decide ko to switch to PLDT.
    Di kom hadlok anang kiha2x nila kay mas dako nga problema ang ilang gihatag sa amo kadtong nag subscribe pa mis Globe...

  4. #24
    Lisud ang globe og service maayo rani sila kung landline internet terrible

  5. #25
    Quote Originally Posted by twistedANGEL25 View Post
    Botbot ra na TS. Ayaw kahadlok. Ako pud naa pud sige text nako and mu call, and they're saying nga its from a law office daw. That I have 10 days to settle the amount nga Php 7000. I know that its from a collection agency and nag harass ra na sila kay ngita ra na silag commission...

    I will never pay the amount kay sa tanto 2 years nako nga nag subscribe sa Globe, almost everyday ko manawag sa ilang hotline to complain. Its either intermittent connection, slow connection or mawala lang ug kalit for pila ka days. Mag lain2x ang rason na isulti sa mga agent. Most of the time kay mag abot ang no connection sa amu and then ma abtan pa jud sa ilang "system upgrade" or whatever excuse it is.

    Last 2012 kay ga hilak jud ko nag storya sa agent, kay wala mi internet connection ato. So no internet, no Vonage.
    Nya mao tong time nga ang akong Uncle who was diagnosed with lung cancer nga ni spread na sa brain kay naa sa amu. Needed namu ang Vonage ato kay ang mga decision making situations about sa iyang health and the money nga dapat e gasto kay iyang mga igsuon naa man sa gawas. My uncle was single. Kana ganing gipit namus kwarta nya ga libog na inyong utok kay kita mos kapamilya ninyo nga ga antos ganing? Nya pun-an pas serbisyo sa Globe nga wala juy ayo...

    Mao tong ni decide ko to switch to PLDT.
    Di kom hadlok anang kiha2x nila kay mas dako nga problema ang ilang gihatag sa amo kadtong nag subscribe pa mis Globe...
    Thats there way of customer service improved

  6. #26
    Quote Originally Posted by twistedANGEL25 View Post
    Botbot ra na TS. Ayaw kahadlok. Ako pud naa pud sige text nako and mu call, and they're saying nga its from a law office daw. That I have 10 days to settle the amount nga Php 7000. I know that its from a collection agency and nag harass ra na sila kay ngita ra na silag commission...

    I will never pay the amount kay sa tanto 2 years nako nga nag subscribe sa Globe, almost everyday ko manawag sa ilang hotline to complain. Its either intermittent connection, slow connection or mawala lang ug kalit for pila ka days. Mag lain2x ang rason na isulti sa mga agent. Most of the time kay mag abot ang no connection sa amu and then ma abtan pa jud sa ilang "system upgrade" or whatever excuse it is.

    Last 2012 kay ga hilak jud ko nag storya sa agent, kay wala mi internet connection ato. So no internet, no Vonage.
    Nya mao tong time nga ang akong Uncle who was diagnosed with lung cancer nga ni spread na sa brain kay naa sa amu. Needed namu ang Vonage ato kay ang mga decision making situations about sa iyang health and the money nga dapat e gasto kay iyang mga igsuon naa man sa gawas. My uncle was single. Kana ganing gipit namus kwarta nya ga libog na inyong utok kay kita mos kapamilya ninyo nga ga antos ganing? Nya pun-an pas serbisyo sa Globe nga wala juy ayo...

    Mao tong ni decide ko to switch to PLDT.
    Di kom hadlok anang kiha2x nila kay mas dako nga problema ang ilang gihatag sa amo kadtong nag subscribe pa mis Globe...
    Mau panghadlok lang gyud nila ni

  7.    Advertisement

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Similar Threads

 
  1. Globe modem issue
    By archspace in forum Networking & Internet
    Replies: 3
    Last Post: 01-30-2013, 04:24 PM
  2. Globe wimax issue..
    By khangkhing in forum Computer Hardware
    Replies: 2
    Last Post: 10-27-2011, 10:09 AM
  3. need advice regarding legal issues sa car accident
    By john_dux in forum General Discussions
    Replies: 15
    Last Post: 04-10-2010, 07:44 PM
  4. Help:Filing/Checking Tax & Legal Issues
    By GetWebHost in forum Business, Finance & Economics Discussions
    Replies: 3
    Last Post: 10-27-2009, 07:39 PM
  5. Legal Advice for Globe Subscribers
    By *dudes* in forum Networking & Internet
    Replies: 20
    Last Post: 03-02-2007, 07:05 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top