Nag due diligence lang pud unta si TS, gi adto niya mismo ang globe office.. dili kay wala lang pud siyay gibuhat. I'm not siding with Globe or unsa.. Pero lisod2x pud diay i paputol gyud? Asa gani ang location sa ilang office by the way?
Nag due diligence lang pud unta si TS, gi adto niya mismo ang globe office.. dili kay wala lang pud siyay gibuhat. I'm not siding with Globe or unsa.. Pero lisod2x pud diay i paputol gyud? Asa gani ang location sa ilang office by the way?
Botbot ra na TS. Ayaw kahadlok. Ako pud naa pud sige text nako and mu call, and they're saying nga its from a law office daw. That I have 10 days to settle the amount nga Php 7000. I know that its from a collection agency and nag harass ra na sila kay ngita ra na silag commission...
I will never pay the amount kay sa tanto 2 years nako nga nag subscribe sa Globe, almost everyday ko manawag sa ilang hotline to complain. Its either intermittent connection, slow connection or mawala lang ug kalit for pila ka days. Mag lain2x ang rason na isulti sa mga agent. Most of the time kay mag abot ang no connection sa amu and then ma abtan pa jud sa ilang "system upgrade" or whatever excuse it is.
Last 2012 kay ga hilak jud ko nag storya sa agent, kay wala mi internet connection ato. So no internet, no Vonage.
Nya mao tong time nga ang akong Uncle who was diagnosed with lung cancer nga ni spread na sa brain kay naa sa amu. Needed namu ang Vonage ato kay ang mga decision making situations about sa iyang health and the money nga dapat e gasto kay iyang mga igsuon naa man sa gawas. My uncle was single. Kana ganing gipit namus kwarta nya ga libog na inyong utok kay kita mos kapamilya ninyo nga ga antos ganing? Nya pun-an pas serbisyo sa Globe nga wala juy ayo...
Mao tong ni decide ko to switch to PLDT.
Di kom hadlok anang kiha2x nila kay mas dako nga problema ang ilang gihatag sa amo kadtong nag subscribe pa mis Globe...
Lisud ang globe og service maayo rani sila kung landline internet terrible
Similar Threads |
|