Siguro nasugdan napud nila ug training ang ilang ibutang nga mga vts traffic controllers noh.
Otherwise magtinawganay napud ni sila ug muingon gitawgan nako ni nga barko. Ang barko moingon sad nga gitawgan man pud tika pero wala reply![]()
Kung ma centenxahan silang 2, aw! mao mana desisyon, pero ang pinaka naa juy SALA ani, ang BARKO nga ning TABOK sa DILI NIYA LANE. lets say ning avoid xa sa risk nga ma AGROUND xa, pero dako kaayu jung violation ang pag GAMIT sa pikas lane labi na naay kasugat. okay ra unta ug walay kasugat.
Mas nindot ug naay mka PROCIDE ug Sketch sa area ng nabangga sila
try to open this link daw bro naay pic dha na mura cya ug map sa collision site.
Marina checks on safety of ships cruising Lawis Ledge | Cebu Daily News: Latest News & Photos from Cebu, Philippines & beyond
Lisod mani bro, wala may makita na details, kadto jud unta tong CHART presentation gi pos ni vo2maxkay kadto screenshot man jud to gikan sa ECDIS sa barko (Electronic Chart Display &Information System)
kay makita jud ang TSS adto unya itandi kung kinsa juy ni cross sa pikas LANE sa TSS
@vo2max pwedi i post to nimu usab ang pix?
kaluoy sa mga babies ani na trahedya. God rest their souls.
Ako ako lang ning imagination ha.
If wala pay existing ani karon diha, possible ba nga:
1/ magbutang ta ug suga along the TSS area ug before ta muabot sa TSS? Lighted buoys man tingali tawag ana nila.
Mga 10 pcs of lighted buoys broken down asf:
aa/ 3 pcs red color -ibutang ni nato sa right side nga dapit sa TSS. sa northend usa sa middle usa sa southend usa
bb/ 3 pcs green color -ibutang ni nato sa left side nga dapit sa TSS. sa northend usa sa middle usa sa southend usa.
cc/ 4 pcs white color - ibutang ni nato sa separation sa lane (center of the TSS). sa northend usa sa middle usa sa southend usa.
Bale kaning red/green/white mag tungod ni sila. Picture out nato if gasakay ta barko, inig agi nato padung Cebu ang naa sa atong left white light ang sa right red light. If padung ta gawas Cebu ang naa sa ato left white ang naa sa ato green red.
ang ika-upat nga white light ato ning ibutang few miles to seaward before ta muabot sa TSS kanang makamarka pud siya nga starting point nga puwede na ang outbound vessel mo cross/kambia left if adto siya agi between Mactan Is ug Olango Is. for Manila, Samar. Leyte, etc. So dili ang outbound vessel maka tabok prematurely/shortcutting if bound for Manila, etc. Kaning ika-upat nga boya mao pud ni maging marka sa inbound vessel para mahan-ay na niya ang iya rombo/course. Para sa inbound vessel, iya gyud ni ibutang sa iyang left side layo palang gani.
Unya para medyo nindot tanawon ug malingaw atong mga masters inig agi nila, atong himoon nga gakipat kipat ang mga suga (murag sa discohan. ang ikaupat nga white light ato ning ilahi ug kipat2x; tingali usa ka long flash ug usa ka short flash para distinct ang iya character.
Para pa gyud mahibawan dayon sa atong mga kapitan ang mga north end ug south end nga mga suga ato ning ipadali ang ilang kipatkipat.
If naa ni, mukinahanglan pa ba ta ug magtawganay unya dili magdungog kay ang usa naa gapaminaw sa ABS-CBN ug ang usa sa GMA?
Libog imaginon noh.
Mas barato ni siya compare if mubutang ta ug VTS.
Aw mas labing maayo if naa pa gyuy VTS para wala na sila lusot inig naay imbestigasyon.
Unya para musunod pa gyud sila sa ruta, atong himoan ug balaod. Traffic violation murag sa kalsada ba.
Dugangan pa gyud nato. Speed regulation. Ato silang ipa-reduce ug speed to manuevering speed.
my 0.02 cents.
Sorry medyo taas taas ni.
Last edited by vo2max; 08-22-2013 at 09:08 AM. Reason: changed color coding for IALA system B as pointed out by @mang Kulas (now red for right side, green for left side
Mao ni ako opinion base sa 2go captain's story:
the root cause is that the Cargo Vessel has not responded on time (several times as per 2GO) with a causal effect decision of the
2GO captain to turn left (also a mistake because the SOP is to turn right always if there's a possible collision). In this scenario, 2GO has a very critical decision making whether he's gonna turn right avoiding the collision but risking the vessel in shallow water or turn left away from the shallow water (the captain thought that the other vessel is gonna maintain straight direction due to delayed response from the Cargo w/out expecting them to change course in same direction). Boom!!! Big Bang!
This will appear to be 2GO's fault but it isn't. ( I stand corrected) karon rku kabasa ani.
Similar Threads |
|