trainees na basta red and yellow ID sling... I should know cause i was once a trainee in that call center located in JY mall.
trainees na basta red and yellow ID sling... I should know cause i was once a trainee in that call center located in JY mall.
you're right... some are hilasun... murag nabag uhan ra na sila... wa pa jud na sila'y buot...
Di-a ako:
My office that time located at 30th floor somewhere in makati. So, kani si Megle (buzzer beater) in a hurry kay malate na jud kay 3 minutes nalang before mahuman ang grace period.
Asa elevator - pagsulod nako may tulo ko nga ksabay nga mga CCA. nahibulong man ko nga gipindot man ang button nga 8th and from 24th to 37th floor. (Note: ang elevator service kay from Ground to 8th floor and 24th to 37th floor). So, ako lain na ang akong utok gusto na nko mag PI inya sila cge lang ug ngisi. then pag urong sa 8th (yosi area) nangambak sila, wa jud ko katiis pag ingog na-og nila ako bitaw pag yawa-on ng hilom silang tulo oi, pero ako nagyawyaw hantod maka abot sa 30th floor.
Ang balos ni Megle together with my mate:
Pa ambak sa building - ang elevator hing urong sa 28th floor then may mga agents hing sulod, perting la ngasa jud maayo tani ug mga gwapa kaso dili tapos mga tambok pa jud mga bayhana. ingon bitaw ko ug kalit, "Pare di ko na kayang pigilin lalabas na talaga ang masamang hangin" ako jud gikusog aron mabati-an niila tanan, ang mga agents hilom oi naka abot nalang mi sa Ground floor ni isang word gikan sa ila wa jud mi kabati. pero before mag-abli sa elevator hing ingon ko nga "effective pala yung sinabi ko kasi tumahimik kayo".
naay hilas ana nila, naa poy di hilas. same ra gyud sa ubang industry.
uhm it's not only call center agents.
daghan nako nakasakay sa lain laing elevators sa una pa makadungog kog "haaay, f*ck and crap" kay ma late na sila. I think normal ranang mo express ka gamay sa imong disappointment na nihunong napud nya nagdali ka.
kana pud mag duwa sa elevator buttons uso pud na sauna sa skyrise. kani laging lami kaayo magtuploktuplok hehe nya giimplement nila ang P1000 fine mao nahunong.
hihih naa juy mga agent nga grabe ka hilas! pero kana sila murag mao na silay mga agent nga bagohay lang. ga work ko sa call center pud but dili lang agent hhihi mao jud ni aku nabantayan. ang mga dugay na noon maoy dili hilas, sus kaning mga bag.ohay lang kay feeler ra! mu adtog office pwerteng ka paka sa english, hilas jud xD
Pero, if ang problema sa elevator lang then ma late ka kay naay nag tuplok2x, I think the root cause of this is not this "special children" call center agents... rather it's US.
Ngano diay if mosayo ta sa atong office diba? Kay if early ka ug 10-15 minutes, I doubt if magpa problema paka ma late bisan pindot pindoton sa mga hinampak kada floor.
Been in the call center industry for 9 years now pero I never behaved nor dressed like a typical call center person. It's more on pride, the type that "I earn more than you are so mas sikat or mas better ko compared nimo" thing. Speaking in english is their, not our, way of telling people that they work in a call center but I personally think nag paka uwaw lang na sila nga mag inigles bisan naa na sa gawas.
Similar Threads |
|