bannnngggg... abi man nako ug ako ra ang na biktima ani.. daymn! mas dako man diay ni inyuha oi! hahaha
ako nabayran kay 8k.. as in, shocking akong show.. mao sad lage daw, tungod sa net browsing.. maau gani kay naka bantay dayun ko, (naka dungog ko sa radio kaisa) mao to, ni stop sa ko.. kay kung wala pah, murag mo sunod ko sa 20k ninyu! aahhhh! sakita sa dughan ana oi!
lolxxxx sus di jud unta sir... kaso, kurat nalang ko naa na akong cpbday presents gikan sa anab. pero, g off ang wi-fi, gps ug unsa paning gipang disable sa akong bana. maminaw nalang ko ani ug unsa gani ni hehehehe. BB dai nga unit dli iphone. ampo lang ko ani nga dili ko mabiks aning ani nga problema
Hala! Mao sad ni akong problema krn,.. plan 999 ako consumable, then akong bill krn is 1,679.. Panalagsa ra ko mo text and mo call, pag tanaw nko sa breakdown kay ang WAP ug INternet service ang pwerteng dako-a ug kaon naabot ug 1k plus nga if mag browse ko wifi mn akong gigamit. Natagam jud ko, gi balhin nko ang sim from BB nga phone to 3310 pra nga dli mka browse ug pra wlay mo patak sa WAP. Sos! nahibulong ko, naa mn japon charging ang WAP 100 per day. Mao na klaro na jud nang tikas sila.. syaro 3310 nga phone mka browse? dli jud! nya ni patak japon akong WAP ug 100 pesos... tsk tsk tsk
karon pasad ko ani,,paita sad ani oi,,
sos.. daghan na jud ko bad experience dri sa globe.. overall bati kaau ilaha customer service.. dugay.. incompetent uban mo entertain nmo.. hasul..
walay signal usahay..... ambot nganu kha
Similar Threads |
|