Nag avail ko ug postpaid 1500/mos with credit limit 2500 from globe using our company's name last November 2008. last Saturday mag bayad na unta ko sa ako ika third bill when I found out that it reached to 20k?
Nangutana ko nganu ingun ana man ka dako unya ang ila sad ingun kay tungod daw sa mobile browsing nako na wala ko nag register to TIME send (111) before mag internet which is I wasnt aware of that. Ako sad ge huna huna kung ako e sum up nako pila ka hours ang internet nako murag maximun lang ki 1hr tnan sa tibook cut off nako from dec20-jan20, 2009. Ako sad gipa ngutana ang taga Globe CS about sa ako credit limit kay kung nganung ni exceed man, ang ingun sad manual man daw na ang pag check nila sa credit limit mao wala na bantayan.
Para nako stupid ra kaau na excuse pra pabayron ko ug 20k na imo huna hunaon ila ka palpakan. Ako pa ge pa abot karon kung unsa nasad ila excuse karon sa email nako nila. Kung mo insist jud sila na pa bayron ko, aw ambot lang basta para nako ang Globe wala klaro ug tikasan!!!!!!
will be edited.
Ako lang ni e share ninu mga fellow istoryans para ma aware mo nga ingun ana diay na sila... Ayaw mo pa biktima pariha nako kay sure ko daghan na sila na ilad ug ingun ani........
Ang sakto diay ana mo register usa ka before using mobile browsing dili kay mo internet daun using ur pospaid fone.