Istoryans, mo-share lang ko sa experience nako na nahitabo sa BDO ganina.
I know its Monday so expected a lot of people will be there for transactions, nya, fall in line man ang style sa BDO, so sa kadaghan sa tao nag-liko-liko na ang linya, murag bitin. Plus tindog pa, samok kaayo tan-awon og 'hu-ot' pamati-on ang luna. Wa pa jud kadaog ang aircon sa kadaghan sa tao. What's more, nag-offline pa jud ang ilang system. Down tanan, as in from teller to ATM.
So imagine, more or less 60 persons (walay labot sa mga kuyog-baboy na sitting pretty lang sa few chairs sulod sa bangko) standing in a crooked line, waiting to do business with the tellers in a place with a not-so-sufficient ventilation, tapos ingnan ka nga nag-offline ang system so wala'y transaction mahitabo! Nya apilan pa nga dili daw sila kabalo og manual/mano-mano banking transactions so wala gihapon makadawat sa deposits/etc.
What's more wala'y proper aviso sa mga clients na nag-offline (we only got to know about it through alingaw-ngaw sa mga tao doing business sa ATM and the new accounts department).
Worse, ang mga tellers kay nagkuha og ga-bundle-bundle nga bills og bags of coins tapos nag-ihap sa ilang stations while we, the uninformed clients, are still standing in line like 'sitting ducks waiting for the firing squad'.
And adding insult to injury, ingnan pa ka nga dili sila kabalo og manual transactions kay dependent sila sa ilang system!
Hala! Unsa na lang kaha kung madaot for three days/seven days/one month/_______ years ang ilang system, asa na kaha padulong ang clients? sa bangko sentral?
Mga bankers nga Istoryan, question nako, dili ba pwede mag-manual or mano-mano sa bank transactions like deposit?
Kinahanglan ba jud online ang bank system to do deposit transactions? Nya, kung ing-ana man, why do Chinabank and PNB receive deposit transactions even if their system goes offline?
Lahi ba ang system sa BDO? Maybe duha ka systems ang ubang bangko, mao na makadawat sila og deposits?