gi-atay gyd kaau ning globe maau lang mo collecta ug bayad pero, kung ma gub-an na gali ka sa inyo service. sus intawn! usa ka semana o sobra pa ang imong hulaton usa pa ma trabaho. mag cge lang ug file ug report ilang support representative.
gi-atay gyd kaau ning globe maau lang mo collecta ug bayad pero, kung ma gub-an na gali ka sa inyo service. sus intawn! usa ka semana o sobra pa ang imong hulaton usa pa ma trabaho. mag cge lang ug file ug report ilang support representative.
^ ^ istorya ra nang ilang file ug report, wa may nahitabo anang file2x ug report nila, dugay na, mao ra gyapon permi e rason
ako btaw toh gbalikas ilang support representative ganina sa akong kalagot, lingi gud mga taw sa akoa.
sa ako if maguba pagka ugma mo anhi naman daun cla, Ila na gani ge ilisan ako router ug bag.o klay ne report ko nga hinay , pagkaugma ari daun cla.
and like last monday natagak ang amo telephone dli na motingog report ko pagmonday afternoon through chat2globe.. chat me sa representative mga 5minutes duration daun tagaan kog joborder. pagka ugma abot taga globe ge check ang phone and na tan.aw nga guba gyd geilisan daun, bag.o na amo telephone ron with 3 ringtones![]()
ay sus tga globe! kani ilang contractor nga mga lineman mga bwisit kau ka duha na jud na ga taod cla didto dool sa amoa (PLDT amo line) ma guba among line basta cla nay mo installar, ilang mga lineman wa jd pake basta ma taod nla ang wire, bahalag na grounded nga lain nga wire (which is ang amo) twice na jd na nla na buhat. ang lineman sa tga PLDT tawn igo ra ma ngawt sa ilang ulo paita aning tga Globe oi kami may tig sunod.
..bro, just chillax! hinay na ilang internet connection because, daghan kaaU na sila ug filters nga gi-agian, so, don't blame them becuase they are trying to examine ingress and egress packets so that's the reason why their internet latency is slow but safe sad for the hackers, but ari sad ka sa pldt, derecho na ila, though ni agi sa mga security filters pero dili kaau detailed ang scanning unlike sa globe kay heavy scanning jud na ila.
Haha dugay naman nang issue sa globe bro. since 2006 pana, ana jd nang mga net provider nato diri bro.
Wlay jud perfect. Bisan unsa pana ka mahal imong gi apply nah service. Naa jud time na mo down ilang connection.
Naa pa pd ilang custmer service na d kaayo mka followup sa imong concerns.
Sa katong wlay problema sa connections aw swerte sila ky ilang machine na mo serve sa mga connections. Walay daghan mag standby ug d cge ka guba hehehe. Ang katong cge mka experience ug downtime sa connection aw hahaha malas jd.
Usahay modem pa defective, mas louy ka. Cge lang bro yaw lang ug stop followup ky mo followup rana basta cgehon.
1 week na wala mi connection, cge lang ko follow-up hangtud karon cge lang ug file ug report sa ila contractor. giatay kaau mga animal!
asa man ka tig file ug report bai? try sa chat 2 globe.
pareho ra sa office ug sa chat 2 globe. way au
ni ulbo akong kaspa ganina, daghan kaau ko tangong na design na e submit sa akoa client sa gawas. DMD kaau ang service support! cge lang pasalig adtuon.
Similar Threads |
|