Page 1 of 2 12 LastLast

Default Franchising Business (Potato Corner)

My siblings and I are planning to venture into food cart/franchising business. We prefer Potato Corner, kay known na brand and daghan mamalit especially the younger ones. As of now we don’t have yet the location, and wala pud me any background aning franchising business. I have questions and hopefully naay maka tabang, especially kadto naay experience aning franchising business about food/snacks. Very much appreciated kung maka share mo.

1. Any feedbacks about Potato corner, is it lucrative for franchising?

2. I know anha jud ni daugon sa location. Which do you prefer na location, schools or malls? Considering also bayad sa rent. (Appreciate naa mo ma suggest specific location na pwedi maabang).

3. To start, ako mismo mo manage ani since naa pako free time for now. Okay lang ba isa ka employee and ako lang mopuli kung mag rest day or mag absent?

4. Naa sad ni mga renewal of contracts, then mo bayad na pud para sa pag renew?

5. Kinahanglan tag legal advises ani kung naay dili masabtan sa contract? Anyways start lang sa man gud ni og ginagmay lang una like cart or Kiosk.

6. Unsa kaha paagi nila sa mga raw materials and delivery?

7. Dili ba hasol pag kuha sa mga requirements ani for legitimacy like DTI, BIR etc..? Motabang ba ang franchisor sa pag process ani?

8. How much would be the capital required for the start up and the operational cost to keep the business running? Example Kiosk.

Naa pa man siguro daghan questions, but anyway pwedi ra pud dili tubagon tanan, kana lang naay ma share and naay experience bahin ani na business. Share lang bahala negative or positive feedbacks.

Thanks!

checked their site and a standard kiosk would set you back 350,000.

If I had that cash to play around with, I would rather make my very own business rather than give that money to someone else in exchange for something that even my 8 year old son can make himself (frozen fries, artificial flavoring, cooking oil, frier, all of these can be bought in the grocery).

Of course we can argue that PC has the "brand" which commands their obviously over priced products (imagine 80 pesos for fake food? mahal pa sa chickenjoy (naay fake ingredients sure but at least real chicken)?). Given this fact, I would say this is a product that will only thrive in the good days (like where our country is now which is an expanding/booming economy). Pero moabot gani panahon sa recesyon, magmata ra dayon ang mga masa makarealize nana sila ahak dakong ilad ba diay ani palit nalang tag chickenjoy oi klarong busog pa.

But hey, that's just me. Of course if you don't have the experience and capacity to come up with your own business, getting a franchise like this is way better than putting a downpayment on that new car - the same car that will cost 20% less the moment it gets out of the showroom.

Good luck!

Quote Originally Posted by MeMing View Post

If I had that cash to play around with, I would rather make my very own business rather than give that money to someone else in exchange for something that even my 8 year old son can make himself (frozen fries, artificial flavoring, cooking oil, frier, all of these can be bought in the grocery).

Of course we can argue that PC has the "brand" which commands their obviously over priced products (imagine 80 pesos for fake food? mahal pa sa chickenjoy (naay fake ingredients sure but at least real chicken)?). Given this fact, I would say this is a product that will only thrive in the good days (like where our country is now which is an expanding/booming economy). Pero moabot gani panahon sa recesyon, magmata ra dayon ang mga masa makarealize nana sila ahak dakong ilad ba diay ani palit nalang tag chickenjoy oi klarong busog pa.

But hey, that's just me. Of course if you don't have the experience and capacity to come up with your own business, getting a franchise like this is way better than putting a downpayment on that new car - the same car that will cost 20% less the moment it gets out of the showroom.

Good luck!
    Hahaha..thank you sa imong feedback Boss Meming! Most of what you said mao sad naa sa akung huna2. We have to ride with the market baya, if people can afford to buy these products karon then ato silang baligyaan. Anyway daghan jud kaayo ta e-consider aning franchising business, lisud kaau mo go kung kulang pa ta sa info.

Quote Originally Posted by MeMing View Post

Good luck!
    Wow Patudlo ko sa imong 8 year old LOL

pc halos tanan nindot location, naa nay pc....
    mgbayad pa gyud ka monthly royalty sa ilaha.
    kna 350k franchise rana, nid pa ka advance/deposit sa rent, inventory, permits, etc... cgro mga 600k imo initial need capital

@Ronn926 mao lagi kasagaran naa nay pc naka stand. I'm gathering some info pa jud ani before ko mo go signal.

OT:

Boss @spectrespook ... try kuno'g research on Lugaw ni Bossing Boss.
    Kay naa ko'y kaila nga OFW, mao ni iya gisudlan.
    Maayo "daw" og returns and payback.
    Last i've heard, from 1 stall to 3 stalls na siya.

PS: Sorry for the simang from Potato potatu

Quote Originally Posted by jackdi View Post
    OT:

Boss @spectrespook ... try kuno'g research on Lugaw ni Bossing Boss.
    Kay naa ko'y kaila nga OFW, mao ni iya gisudlan.
    Maayo "daw" og returns and payback.
    Last i've heard, from 1 stall to 3 stalls na siya.

PS: Sorry for the simang from Potato potatu
    Salamat Boss Jack, open jud kaayo ko sa mga suggestions bisan not related sa Potato corner atleast franchising.

Naa ko post nakit.an diri na ibaligya niya iyang franchising sa Lugaw ni Bossing. Naa pa ba kaha to.

Quote Originally Posted by spectrespook View Post
    Salamat Boss Jack, open jud kaayo ko sa mga suggestions bisan not related sa Potato corner atleast franchising.

Naa ko post nakit.an diri na ibaligya niya iyang franchising sa Lugaw ni Bossing. Naa pa ba kaha to.
    Basta Boss.. kung ingon-ani nga type sa negosyo... location and foot traffic jud ang pinaka importante.

Goodluck.

Boss @jackdi mao to imong friend nag baligya sa iyang franchise, naa pa ba kaha to kay mag inquire ko.

Mao lagi cge pako inquire location kung asa dapita. Crucial kaayo location.

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast