Page 9 of 10 FirstFirst ... 678910 LastLast

panguyabi ug balik bradier. Abi dili siya mo sulti unsa iyang latests interests or hobbies niya or maka lingaw niya, dili nalng sad nimo i pursue. Pangita paagi maka bond mo sa iyang interests.. Mura gud kanang manguyab ka magpa pogi points ka. Dili pasabot kay abi nahimo naman nimo asawa imoha nanang panag-iya. Basin nka feel ka dili nka special para niya cause siya sad wa na siya ka feel sa iyang existence. Ipa feel special siya, date sad pinagsa or kaon gawas, suroy and reminis mo sa una katong panahon nga in lab kaayo mo sa usag usa

ako ranang opinyon bradier ha, hehe di sad ko mayung lake aning babae pero suwayi lang basin epiktibo pa diay.

patumara ug hormones bro. basin nag pills na imong asawa bro maong lain ang tinagdan. kanang imo bro agad2 ra man kas imong asawa aw hinuon asawa gud mo. pero sa akong nakita ikaw taas ka ug energy siya lielow lang discreet kung baga or luyahon base sa imong giingon nga taga banda ka ug siya audience lang ug d pa gyud muinom. dili mo parehas ug energy levels. imong huna2 ato nga time kay kining bayhana pwde ra mabilin sa balay pero sa wa madugay napul.an ka tungod sa iyang pagka meek(way libog). imong gusto gubat pirme ug kay naanad ka ug bibo nga atmosphere tungod sa banda. pero kay pamilyado na man ka dapat patyon na nimo or isakripisyo na nimo ang mga butang nga binuhatan nimo sa una. imong asawa di ganahan ug samok. period. akong matambag pangayo ug spiritual guidance and change of scenery. kita mga tawo mao nagdugay ta dre sa kalibutan tungod sa atong adaptive abilities ug intelligence. gamita imong utok kay mas nakahibaw pa ka kaysa namo unsa dagan sa utok sa imong asawa. unsa man zodiac sign sa imong asawa ug nimo bro?

pangayo ug guidance or food for soul hehehehe or counseling....

SORRY IF THIS IS TOO LONG... (I Just want to share this... peace) I found this interesting mn gud
    Understanding the difference between a women and men.

BPO Confessions Cebu
    January 31 at 10:59am ·

Dear GIRL,

I know that it has been a mystery as to why your boy sometimes acts stupid and foolish. Well first, I would like to tell you that a boy can be the exact opposite of a girl. He is just a single-minded human being. He doesn’t like complicated things. Once he’s said something such as ‘Don’t do that!’ or ‘Stop that!’, you wouldn’t want to hear him repeat himself; and don’t expect him to repeat himself. He can’t easily take hints. When there’s something that you want him to do or anything that you don’t want him to do, he wants you to tell him directly. In general, men are insensitive. That’s a fact. If you want a cat, tell him that you want one. If you hate him talking with that girl, tell him so. In life, there are only few lucky men who have sensitive instincts. And when it comes to arguments, a real man knows how to accept his mistakes and he can easily say ‘sorry’. But since you are a girl, a simple sorry isn’t really enough, is it?! You want him to pursue you and to give his best effort just to gain your forgiveness. He would text you, say sorry, beg for forgiveness; but still, you wouldn’t reply to any of his messages nor even return his calls. But on the other hand, since he’s just being a guy; he would think that what he’s doing is too much and he’d think that his annoying you, so he’d stop texting you or calling you and then, he would just simply wait for your reply; to your very own dismay, of course. You can't expect him to be sweet all the time because expressing his feelings and being vocal about it would mean charging extra effort on his part. He wouldn't even probably write you poems nor serenade you in the middle of a cold, breezy night because he'd think that it's way too old-fashioned and worse, he's afraid of getting laughed at by you. But just because he doesn't do what most princes do in fairytales and those other fictional guy characters show in romantic movies, doesn't mean that he couldn't love you with everything that he has. Besides, we're living in reality, not in a fantasy world. And girl, you also have to give him his space and privacy. If you want him for keeps, then you have to trust in him, communicate with him, understand him, spare him some of your time and most importantly, never ask for too much. He can’t perfectly love you because one way or another, he can disappoint you and trust me…he will disappoint you. You have to love him because he is who he is, and not because you expect him to change into this perfect, ideal guy that you have always put in mind. You see, he's just being a guy; same as, you're just being a girl. And as to what Bob Marley has stated, “Perfect guys don’t exist, but there’s always one guy that is perfect for you.”

Dear BOY,
    I don’t even know where to begin. Well, I guess let me introduce you first to the girl world and what it feels like to be a girl: as a little girl, she dreams of fairytales and wishes for her own happy ending story with her very own prince charming. As she grows up, one of her main goals still sticks to her childish dream of finding true love. And that’s just it. Unlike you, she’s very sensitive. She can also be over-emotional. But you just have to understand her moodiness, just like she tries to understand yours. One important thing that you have to keep in mind is that, girl is a complex creature. Most of the time, her statements contradict her real feelings. For such, when she tells you that you can go and enjoy yourself with your friends, what she really meant was that you have to cancel that night out and just simply spend more time with her instead. Also, whenever she’s angry or mad at you, she’ll ignore your messages, your calls, and to wrap this up, she’ll simply ignore you. She would even probably tell you to stop bothering her. And what would a guy like you do in cases such as this one? Simple, you would just follow her, right?! You’d even probably say to yourself: “I’ll do whatever she wants me to do...whatever makes her happy and content.” DON’T!!! Remember, she just wants you to take hints. With that, she really wants you to pursue her and give her your best shot. Even if she ignores your messages and calls, never get tired of showing her how badly sorry you are for disappointing her…for hurting her. Actually, by the time you admitted your fault and apologized for it, half of your mistake was already forgiven. Well, the other half would depend on the genuineness of your apology. Saying that you’re sorry is pretty much easy, but proving your sincerity would take a lot of gutsy hard work and effort. Boy, never make her feel like she’s always a high second priority to you. Lower your pride, if you must. And when you know that ‘she’s the one’, you have to make her your one and only. She wants you to write her love letters because even though you might think that it's too old-fashioned, she still thinks that it's the most romantic part ever! And even if you are not the world's greatest singer, she still wants to hear you sing her favorite song and with that, she wouldn't care a bit if your voice would later on cause a heavy rainfall; she'd still think that you're the sweetest. You have to make her feel as if she’s the most beautiful woman in the world. You ought to treat her like a princess, ought to return her texts and calls, ought to be faithful, and ought to love, protect and respect her. Well, what do you expect? It’s in her nature to yearn for efforts. She is a girl, after all.

sincerely yours,
    CHISKY

kani rabang ka busy sa mga tawo, usahay maka limot nalang ka nga naa d i kay hinigugma....

maka remember man ko TS sa ako x pag college. buotan ra kaayo. tanan na ako isulti mu oo.
    toyoon nako magpabadlong ok ra niya, mangaway nako sya pa magsorry.
    walay challenge. i mean boring ra kaau. gibulagan nako oi.

ako hubby naman, kato uyab pa mi kay mura sya pareha nimo, he knows what he wants.
    mag date mi if mag ask sya asa mi kaon or usna nahan nako , mu ana rako ikaw bahala.
    una, tungod kay feeling nako mas kabalo sya unsa mas maayo.
    maka remember pa kos iya dialogue pirmi: puro nalang ako, tingog sad diha unsa ganahan nimo.
    then mag-away dayon, ako igo ra hilak.

pero karon kahibaw nako musukol. if naa sya plano nga di ko nahan mu voice out jud ko, or naa sya ganahan ako sya sultian unsa tanaw nako disadvantage.

anyway, ako ma suggest TS, kato ingon sa uban,
    -- istoryaha, prangkaha, like ganahan pa ba ka nako kay etc, etc (issues), ayaw i mind imo pride para klaro
    --if mao gihapon, i try ipa feel pod niya iya gibuhat sa imo (ayaw sad tinggi)
    --if mao gihapon, suggest niya kung musugot ba sya marriage counselling (adto mo pari )
    --if mao gihapon, pagbakasyon, balik sa imong banda2x

despite ani tanang imong gibuhat mao gihapon imong feeling wala kausaban..istoryaa sya. Sultii na dili na mao imo ganahan na life with her. If naa na buot inyo anak pasabta lang.

Goodluck TS.

Quote Originally Posted by rsuna1010 View Post
    @silahis

Thanks man.. I tried to get rid of her but need to go back and tell her how I feel all over again..(for a thousand times)..

Dili lng gyud ko cguro kapahungaw sa tanan kung permi pa gihpon mi mgkita.. Need some space for awhile..

I don;t know if dghan ba pud tawo preha nko ug batasan but I think nindot mn sd ang feeling nga dili ka magpa pretend.. Usahay gni maghuna2 nlng ko ngano gitagaan mn ko ug ingani nga mindset nga medyo rude mn para sa uban.. Pero sa gawas sa Phil mura na nuon ug ang mga tawo didto nga naay atleast kapareha nko ug mentality mura mn nuon ug much appreciated..

Anyway, I think mas effective cguro imo approach to this type of personality nga i-accept nlng gyud iya kinaiya... bacin pa diay madawat ra pud niya puhon akoang kinaiya..

I also believed nga walay instant kausaban nga mahitabo or instant resulta..mao I need to spent some time cguro pra hinay2 mga mausab ang ingana nga klase nga mentality..
    For those niingon nga dawaton nlng totally, dili gyud ko..sorry kaau.. dwaton lng sa nko sa pagkakron but honestly speaking, if ngadto2 if dili gihapon cya mausab, by pride na cguro ni akoa pero ni promise gyud ko sa ako kaugalingon nga dili ko mag-usab,.. I really need this kind of thoughts to fight the realities in life...

accept the FACT...Boutan emong WIFE TS...Swerte na keu ka...

Lahi pud ni na issue dah. Kasagaran reklamo sa mga bana kay nagger ang asawa. Karon, ang asawa hilom, reklamo napud. unsa man jd? Libog man lang pud ta ani.

as the popular joke says, ang asawa murag sardinas, ablihan lang og wa nay laing sud-an. lol

kung wa nay love, maayu siguro undangon nalang para at least, napa kay chance to move on to something better.

Dear TS,

Mao ni akong ka tambag nimo sa karon orasa.Naka sabot ko sa imong tomong kong nganong na-a kay mga kalagotgot sa imong pagbate og nag plano ka nga maoy mka pasakit sa pag bate sa babay/asawa.Imo bang gihuna-huna ang mga panahon nga g sao-an ninyo ang mga kalipay kong kamo mag koyog,Nag huna2x baka nga unsa ang inspirasyon nganong na abot nimo ang BALAY og YUTA karon?Ang Tubag tongod sa imong asawa.Dili lang nimo kwentahon ang tanan lang kay ang lalaki mao man dyd ang mo hatag og halegi sa panimalay para ma solid ang pader.Swerte ka kay naka asawa ka og ingon ana nga klase.Ma twag nato mong asawa dili siya showie pag ka tao or shy type.Dili siya ka express sa iyang pag bati diha nimo kay basig ma tapepe unya siya diha nimo kong siya mo reklamo kay ikaw lagi nag trabaho.Kong mo ingon ka og buwag or dili na nimo love siya.Bonga rana sa kakapoy sa imong pag trabaho TS oi.Ayaw ehapa ang sayop.Ehapa ang mga kalipay nga inyong gishare ran sa uyab pamo.Usa pa ana.Lo-oi ka ayo ang mga anak nimo kong mo biya ka.Basig aduna na poy bata mag hilak kong ma abot ang panahon sa foundation day sa skwelahan.For the seek sa mga bata ayaw lang buwage ang imong asawa.Husaya na ninyo TS.kay na a rabay kasultihan nga kong kara.an na sa imong panan.aw imong asawa ron.Bag-o na siya sa uban.Magmahay lang unya ka.panimba mo every sunday og estoryahi imong asawa sa kwarto.im sure ma kwa.an nana imong pag bate og maka score paka sa tukma sa kagabe.onon og ma bognawong dapit.Bring your smile to your wife TS.GOD IS WITH YOU!!

11.    Advertisement

Page 9 of 10 FirstFirst ... 678910 LastLast