Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 22
  1. #1

    Default A.P. Cargo Logistics Corporation sucks!!!


    Earlier today I received a call from A.P. Cargo Logistics Network Corporation delivery that my package has a damage. I rushed to their office which is located in Mandaue City, Cebu. When I approached to one of the staff and told him that I'm going to pick-up my package and he asked me the way bill number. I gave my name and the way bill number. He was so accommodating at first but when I told him that my package has a damage. He told me to wait because they have to clear up things first. I've waited for 2 hours just to check my package. And when I got my package, I've asked them what should I do with it since it has a damage. I'm surprised when one of the staff told me that the packaging is improper. Now I asked them that if the packaging is improper then why the hell your office in Banaue, Quezon City received and processed without asking the shipper to sign an Owner's Risk document. They also told me that my shipment didn't have a declare value. I told them that I've used their service many times, all of the transactions didn't have a declare value. Now to cut the story short, they called Banaue office and even spoked to my shipper. And in the end they are not willing to pay the damage item because of the reason that it is improperly pack and there's no declare value. That time I'm totally pissed off since it's almost 3pm and yet I didn't have my lunch. So to end this miserable experience, I paid the shipping charge, get the damage item and go back to my car then drove away from their office. So warning to anyone if you have valuable items or fragile items that you want to be ship. I would suggest used LBC or any other courier that has a good reputation with regards to after sales and warranty on your package.

  2. #2
    use LBC nalang jd, ky murag irequire pd nila ang proper packaging..
    bahalag okay ras cutomer nga dili tarung, ipa tarung mn jd nila..

  3. #3
    kung wais ka dapat naa gyud na declared value....bisan pag LBC pana unya ang imong declared value piso ra..piso rapud na ilang ibayad nimo kung ma damage ang item.

    naa pud sayop ang nagpadala...kibaw man siguro siya nga fragile ang item ngano wala ibutang sa saktong packaging unya naka butang ang "FRAGILE" sa packaging.


    sagaran man gud natong pinoy..basta naa nay sayop, ipasa dayon nato ang sayop sa lain tawo...dili na nato e check ang atong kaugalingong sayop

  4. #4
    well sayop gihapon nila kay usually dli man dyud sila mo ask og declare value and isa pa kahibawo man sila nga improper ang packaging why man gidawat nila. for the sake lang nga maka kwarta sila and isa pa gadaghag dyud ang ga handle sa item kay lima ka fragile sticker ang naka butang syaro wala sila kakita. And usa pa nabantayan naku gahapon sa ilang warehouse daghan kaayo nag tambak nga cartoon unya naay nagbanaw nga tubig. Ang kalooy tawon sa tag-iya sa package nga nabasa ang ilang cartoon. Ang ako nadunggan gikan daw sa truck nila ang tubig. Ingon ana sila ka daghag dili lang nila tan-awon.

  5. #5
    Quote Originally Posted by johnsital View Post
    well sayop gihapon nila kay usually dli man dyud sila mo ask og declare value and isa pa kahibawo man sila nga improper ang packaging why man gidawat nila. for the sake lang nga maka kwarta sila and isa pa gadaghag dyud ang ga handle sa item kay lima ka fragile sticker ang naka butang syaro wala sila kakita. And usa pa nabantayan naku gahapon sa ilang warehouse daghan kaayo nag tambak nga cartoon unya naay nagbanaw nga tubig. Ang kalooy tawon sa tag-iya sa package nga nabasa ang ilang cartoon. Ang ako nadunggan gikan daw sa truck nila ang tubig. Ingon ana sila ka daghag dili lang nila tan-awon.
    AP cargo mi perme makig transact dili ko motuo anang dili sila mo ask kung pila ang declared value...
    ang systema man gud sagaran sa mga shippers, dili mosulti sa saktong declared valuesa ilang shipment para maka save sa bayronon..mao nay klarong pagka istorya

    about sa packaging mo sulti sad na sila nga improper ang ang packaging...in fact sa akong experience nila kato naa ko gipadala na naka sud sa improper packaging...nibalik gyud ko sa amoa office para ma pack ug tarong.

    kita man gud mga pinoy hilig tang mo insist kay langan2x lang sa oras..syempre SOP sa mga nag negosyo customer is always rightso kay gi insist man sa nagpadala unya gamitan dayon ug pina taas2x sa tingog aw ang empleydo dawat nalang sa way kosmod...kasab-an paka sa imong employer kasab-an pajud ka sa customer...pagka nalang jud
    Last edited by danbals; 04-13-2014 at 10:06 AM.

  6. #6
    Sala mana sa imu shipper t.s kay kibaw ka naa mana sa ila kamot pag pack og tarong then i declare og tarong. Kapila naman ko mu ship items sa lain lugar mu igun man gyud ko sa ako ki shippan na ang shipping is mahal kay ako ki apilan og isurance. Also I make sure gyud na maayu nako pagka pack ang item. Dli ko mag tihik2x og mag huwat na ingun pa sa ap cargo na dli maayu ako packing. Part mana sa ako customer service na ma abot ila item intact og maayu pagka pack.

  7. #7
    Then ngano mag huwat manka sila mu ask pila ang declared value. Dapat ang shipper mu igun kay kibaw cya mahal or nihit ang item iya kipa dala. As a selller dli ko mu risgo na ma balik ang item nako. Naka suway ko sauna ang item ako kipa dala is na guba. Ako ki ignan ang buyer na send it back i give you a refund on shipping cost ang item cost. Ako ki kaon ang loss kay ako mana responsibility as a seller na maayu pagka pack ang item.

  8. #8
    Well I don't know but based on my experience very poor ilang service. If they think it's improper then the shipper still insists then they should put on the way bill an owner's risk which is stated in their policy at the back of the order form. Basta ako tagam naku sa A.P. cargo di kamao mo tubag sa imong mga question unya lakaw2xwan pata. Hopefully lang dli mo maka experience og bati nila since you are their regular customer.

    "kita man gud mga pinoy hilig tang mo insist kay langan2x lang sa oras..syempre SOP sa mga nag negosyo customer is always rightso kay gi insist man sa nagpadala unya gamitan dayon ug pina taas2x sa tingog aw ang empleydo dawat nalang sa way kosmod...kasab-an paka sa imong employer kasab-an pajud ka sa customer...pagka nalang jud"
    @danbals, ayaw pataka diha og sulti nga kita tanan pinoy mahilig mo insist. Basin ikaw seguro mao na imong buhat. And if ikaw diay maoy taga A.P. cargo naay mo ana nga customer cge ipada lang na bisag improper ang packing. So mo sugot diay ka kay tungod kay "customer is always right". Well to tell you not all the time always right ang customer. If policy sa company nga dli na pwede then why man mo sugot ka? Pwede man ka mo balibad or else pa permahon nmo og owner's risk ang customer para if ever ma-unsa ang item dli manubag ang company. Just to avoid problem later on. So tan-aw nimo kinsa maning sayop? Be kay mura og suweto man kaayo ka. Basin sa A.P. Cargo ka ga work or naa kay paryente, amigo or amiga nga ga work didto.

    And if mo ingon ka nga customer is always right then why man wala nila bayari ang na damage nga item since sila may naka damage. Ingna lang ang gi huna2x ila rang side wa sila mag huna2x sa customer. Dawat sa item without thinking nga ay dli ra ba ni correct ang packing dayon basin magka problema ni later on dli lang ni namo dawaton.
    Last edited by johnsital; 04-13-2014 at 10:09 PM.

  9. #9
    @mike's_4x4: I know naa sad seguro sala ang shipper naku but still ang A.P. Cargo man gud mo decide if ila ba dawaton or dli since it is improperly packed. And gadanghag pa dyud sila kay wala nila i declare with Shipper's Risk atleast maka insist ta sa shipper nga ilisan dyud kay with Shipper's risk man. Pina tawag2x pa sila sa Manila og bisag kinsa pa to ilang gitawagan then mao lang gihapon ang result dli sila mo bayad. So asa man ang "customer is always right ana" matud pa ni Danbal's

  10. #10
    Quote Originally Posted by johnsital View Post
    Well I don't know but based on my experience very poor ilang service. If they think it's improper then the shipper still insists then they should put on the way bill an owner's risk which is stated in their policy at the back of the order form. Basta ako tagam naku sa A.P. cargo di kamao mo tubag sa imong mga question unya lakaw2xwan pata. Hopefully lang dli mo maka experience og bati nila since you are their regular customer.
    way bills owners risk....tan-awa ang waybill bai...makita nimo dinha ang agreement beween AP ug sa customer...naa diha nalatid tanan. suwayi ug check back to back.

    Quote Originally Posted by johnsital View Post
    @danbals, ayaw pataka diha og sulti nga kita tanan pinoy mahilig mo insist. Basin ikaw seguro mao na imong buhat. And if ikaw diay maoy taga A.P. cargo naay mo ana nga customer cge ipada lang na bisag improper ang packing. So mo sugot diay ka kay tungod kay "customer is always right". Well to tell you not all the time always right ang customer. If policy sa company nga dli na pwede then why man mo sugot ka? Pwede man ka mo balibad or else pa permahon nmo og owner's risk ang customer para if ever ma-unsa ang item dli manubag ang company. Just to avoid problem later on. So tan-aw nimo kinsa maning sayop? Be kay mura og suweto man kaayo ka. Basin sa A.P. Cargo ka ga work or naa kay paryente, amigo or amiga nga ga work didto..
    toinks tuara chill lang ayaw palabi sa imong gibati...nisulti rako nimo agig tubag sa imong maoy bahin sa AP cargo...wala koy kaila diha..na timing lang nga regular customer mi diha...unya ako ang representative sa among kompanya para mo transact diha.

    bahin sa owners risk naa nana nalatid sa imong waybill nga permahan.

    Quote Originally Posted by johnsital View Post
    And if mo ingon ka nga customer is always right then why man wala nila bayari ang na damage nga item since sila may naka damage. Ingna lang ang gi huna2x ila rang side wa sila mag huna2x sa customer. Dawat sa item without thinking nga ay dli ra ba ni correct ang packing dayon basin magka problema ni later on dli lang ni namo dawaton.
    mao bitaw bai nag dunay ditawag ug DECLARED VALUE in the first place ngano wala man ninyo butangi ug DECLARED VALUE? ngano kaha sa? hmmmnnn basin ganahan mong maka daginot, mao wala ninyo ibutang..laliman ka valuable kaayo nimo ang item unya ang gi declare nga value zero (0) wow unsa man man na inyong gipa ship? basura? LOLS

    pasensya na kong nainsulto kas akong reply...dili tanan nimong reklamo sa ma granted..ug dili tanan reklamo anha mo pabor nato...mao ni nka nindot sa forum kay walay plastikanay...next time mo padala man gani mo..dapat nagsubay mo unsa ang standard.

    in short..naa ninyo nagikan ang sinugdanan sa kapalpakan..

  11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

 
  1. For Hire: We cater cargo and docs logistics and forwarding!!!
    By francois_zmeb in forum Specialty Services
    Replies: 0
    Last Post: 04-27-2012, 05:12 PM
  2. For Hire: We offer affordable cargo forwarding, logistics
    By francois_zmeb in forum Specialty Services
    Replies: 4
    Last Post: 03-19-2012, 02:43 PM
  3. For Hire: We offer affordable cargo forwarding, logistics
    By francois_zmeb in forum Everything Else...
    Replies: 1
    Last Post: 01-02-2012, 08:47 PM
  4. Fast cargo logistics
    By allyson in forum Career Center
    Replies: 4
    Last Post: 04-22-2011, 08:53 PM
  5. For Hire: RV LOGISTICS (Cargo handling, trucking rental & barges rental)
    By reynan in forum Specialty Services
    Replies: 16
    Last Post: 06-08-2009, 02:43 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top