Page 1 of 28 123411 ... LastLast

Default ari lang mo reply na thread: what if ang bayot na highschool teacher kay naa relationship sa iyang estudyante??

unsa inyo thoughts pero discreet amn ila relationship, gitagao jud nila. dil iman sad sila magpahalata sa public.. kaso nag lve in na sila

Quote Originally Posted by alt135 View Post
    unsa inyo thoughts pero discreet amn ila relationship, gitagao jud nila. dil iman sad sila magpahalata sa public.. kaso nag lve in na sila
    kuwang kag orientation sa imong profession bai..... i balik na imong licensya ngadto sa PRC kaw....

love is never dictated man gud anang mag sets of norms. they have emotions

- - - Updated - - -

ari lang inyo reply kay wala na tong usa ka thread, duplicate ra to

love is never dictated man gud anang mag sets of norms. they have emotions
    og mao na imong stand....pagkuyog mo atong mga taw diri nga okay ra kaau nila nga matawag og kabit.....

u were under oath...mao lagi ..i balik na imong license sa PRC..ipadayon ang relasyon....

TS! Naa man code of ethics nga gina follow as teachers. Kabalo ka anah? If so, pwede i-share para naa ko idea?

dli man sad nimo mabasol ang teacher oie, bayot baya sya, plus everyday niya makita ang estudyante. den , mokagat man sad ang student, weak baya nag inogn ana ang mag gays

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by MollyMillions View Post
    TS! Naa man code of ethics nga gina follow as teachers. Kabalo ka anah? If so, pwede i-share para naa ko idea?
    mao gani ila gihide to satisfy the cruel judgemts of the observing public, but how about his human emotions?? his being?? is it also bieng weighed down

pareho ni sa pikas? highschool...so kasagaran ani nila TS minors? di ba?

Quote Originally Posted by equinox View Post
    pareho ni sa pikas? Highschool...so kasagaran ani nila ts minors? Di ba?
    ari lang reply, kay duplicate ra to ang pikas

Nangutana gani kay wala ko idea TS hehehe. From there at least I will know.

In the US, diretso man gud priso basta ingun ana. Criminal Offense.

They have laws in place which the people of the US have to abide to.

If minor man gud, The teacher is in the position of authority so there could be sub-coercion involved.

Pero that's what I know. I could be wrong , but less likely.

Sa gugma TS , I have nothing against it at all. And! I know its the brain the controls the heart and choosing to love involves decision, using the mind (brain) , and because of that, Its a question of the will na.

So, for me, its a matter of choice. He can choose to wait and be a law-abiding citizen, or He may not. =)

All of the above are my own opinion and some of what I know to be true as well. =)
    I believe there is a need to think this over and over as well.

dli man sad nimo mabasol ang teacher oie, bayot baya sya, plus everyday niya makita ang estudyante. den , mokagat man sad ang student, weak baya nag inogn ana ang mag gays

- - - Updated - - -

mao gani ila gihide to satisfy the cruel judgemts of the observing public, but how about his human emotions?? his being?? is it also bieng weighed down
    Last edited by MollyMillions; 01-16-2014 at 08:58 AM.

Undangi naLang na daan ses kung di ka ganahan mahimo nalang og tig tudlo og stepping sa sinulog.

11.    Advertisement

Page 1 of 28 123411 ... LastLast