Page 1 of 16 123411 ... LastLast

Default Affordable Used Cars!!!

Hi All,

Maung gabii sa tanan.paxnxa au kng karn ra ko naka update ani na thread.

Sorry kung nadamay mo, Ako Ate nagpa advice na og legal action sa lawyer.
    Kay kapila na wala nadayon ang ila kita. The Person/Owner who offered the promo
    is a known friend to her officemate kaya nagtiwala sya. Kinsa bay mo risk
    sa wala kaila, ang iya officemate ni confirm na tarong na tao and kaila jud sya sa tag iya.
    magkita na unta sila sa tag-iya pero daghan excuses mao wala jd sila mgkakitaay and pwede ra ma trace kung kinsa sya thru sa officemate sa ako ate.
    So naa ray tao na mahimong witness sa identity sa Tag-iya.

Please lang pud respect sa ako Ate, she's a victim pud. She is a very trusting person,
    she didn't expect that it will happen kay iya mismo kauban sa work ni sulti. She is even
    a treasurer sa amo church kay ana sya mapagkatiwalaan.

Kaya I removed the post para di na madungagan ang involved.

sa tinood lang nalooy ko sa ako ate kay naa sa ia tanan ang pressure.ug sayop pd nya ni salig daun.nakakaton nami sa amo sayop.

Sorry jud sa tanan.Godbless nnyo.

mo update mi sa inyo ani na scam.naglihok pa ako ate bahin ani.

possilbe bogus.. asking for downpayment to be sent via M. Lhuilher..
    proceed in your own risk.

Quote Originally Posted by kensh1n View Post
    possilbe bogus.. asking for downpayment to be sent via M. Lhuilher..
    proceed in your own risk.
    Bai kensh1n ngano naka ingon man ka na bogus ni?dont say such things kung wa pa ka kbaw..basin wa kay ika down?respect sa thread bai.salamat ug godbless nimo.

naa man koy ika down bai .. if imong g basa maayo akong post.. "possible" bogus..
    nag butang kog "possible" to give you benefit of the doubt.

I respect you and this thread. Pit Senyor!

wla moy cebu office bro? para diritso nlng mi adto sa inyo shop?

Please nalang ko contact sa number dha..gi tabangan lang nako ako ate ani..so kng duna moy inquiries dd2 lang mo pangutana..salamat.
    @kensh1n CDO pa ang office ani nila.That's of the business db?doesnt mean na ipadala ang dp thru mlhlier possible bogus na.

Peace out..

bai.. Pit Senyor.
    Yes, wla ko nag ingon nga if ang DP is via mlhuilher = bogus.. [possible pa lang]

I understand nga bag-o pa lang ang biznes dri sa cebu but the management should also consider how to make the customer feel safe with their downpayments. They should have at least 1 point of contact for payment transaction in cebu. That person will be the one to send the money to main office in CDO.

That way, potential customer feels safe in transacting payments because they do it in office and with complete papers as proof of payment.

Just my opinion.
    Pit Senyor.

@kensh1n nag reply ako ate nimo?

This was her reply:
    Sorry sir, pero mlhilier ra jd ang para reserve.if go naka sa unit, sa banko na ang installment. again, dili ta mamugos.ur still free to come with me this friday para makita nimo ang 1st batch ug magkastorya mo sa tag-iya.ug para makabalo ka na dili ni bogus na transaction. u dont need to buy anything from us. i just want u 2 eat ur words.

Thats all.

yes, sir.......

boss jaylord rule of engaging a deed of sale

1. Both parties are present or if the seller cannot present him/herself pwede ra joint affidavit that this (another) person will represent on the seller's behalf to received and transact with the buyer. vice versa

2. downpayment thru M.Lhuillier is safe but sending money without any Docs signed is a "possible" bogus transaction because as buyer what is his/her hold of hisher payment? M Lhullier will not present any acknowledgement receipt on behalf of the seller.

Bottom line naa jud dapat mo represent sa company to transact business and from there seller and buyer will signed both the docs required.

11.    Advertisement

Page 1 of 16 123411 ... LastLast