Hi there, I just want to ask kung kinsa ninyo nakasulay ug complain sa LTFRB-Cebu, anything like taxi na di mogamit ug metro ug di ba kaha naa moy nakalalis na driver kay di mao ang pagtrato kaninyo. Di ba naa man na gipilit na mga sticker na atoa makita sa mga jeep na kung naay reklamo isumbong lang kanila with matching contact numbers di ba?
Ang akoa pangutana, dugay dyod na sila mangaksyon? I tried before naabtan ug 3 ka buwan ang akoa gipadakop na driver, bisan lisod nadakpan ang driver, naa man sila contact sa operators ana, right? pirti nakong sukoa ug nipadala gani kong complain letters sa ila head.
Now, i want to know kung kamo naabtan ba sad binuwan inyo mga complains or basin dali ra inyo. Palihug lang butang sa month or year kung when inyo case. Para akoa makohaan ug basis kung naimprove na ba dyod ning ilang serbisyo o mao ra gihapon. Let's share our experiences here.
We, as taxpayers deserve a better service. Sila man gani niencourage nato na moreklamo sa ila kung naay drivers na di mao ang binuhatan, pero makawala mag gana kung maabtan tag siyam-siyam. Pero iskandalo gani na mabalita sa media, ang ilang aksyon sa pagdakop sa driver murag kilat sa kapaspas.