Page 1 of 12 123411 ... LastLast

Default Honestly, kinsay nawad-an ug faith sa ginoo diri?

Giunsa ninyo pagbalik sa pagtuo?

Sa mga niaging tuig usa ako ka typical na romano catoliko: musimba kada dominggo (usahay absent), nagasalig ug nagapasalamat sa grasya na nahidawat ug naay pag tiner ug dakong paghigugma sa ginoo. Apan sa usa ka pang hitabo nausob man ang tanan kalit lang nako gibasol ug mitaas akong kalagot sang ginoo na sa panahon gikinahanglan nako siya wala man ko paminawa. (Sa mga makabasa pasensya lang jud) Naay kausa ako gilabayan ug bubble gum ang altar sa simbahan, ug ako gilabni ang rosaryohan gikan sa mirror sa sakyanan ug gihalabay sa bintana atubangan sa mga tawo nganha sud sa sakyanan. (wala sila katingog ato kay kato na time ga istoryahanay man sila unsa ka 'good' ang ginoo ug sa dihang gi bato ang pangutana kanako mao kadto ako gihimo). Dili na gani ko mangurus (sign of the cross) murag i find it nonsense and dumb. Kung naa ko sa church apil kasal/bunyag ako nalang himuon just for conformity.

Kinsa kaninyo ang naa sa ako situation karon? Lisod biya, KAY DILI MAN KO ing-ani baya...

Im 99% lost ...

Dont blame God.. blame your self first.. ikaw gadala sa imong kaugalingon....
    Maabot ra unya ang sinyales bro.. basig mabalik ra unya ka sa Ginoo (syaro katong linog og super typhoon wala jud ka nakaamgo)

Quote Originally Posted by Butitor View Post
    Giunsa ninyo pagbalik sa pagtuo?

Sa mga niaging tuig usa ako ka typical na romano catoliko: musimba kada dominggo (usahay absent), nagasalig ug nagapasalamat sa grasya na nahidawat ug naay pag tiner ug dakong paghigugma sa ginoo. Apan sa usa ka pang hitabo nausob man ang tanan kalit lang nako gibasol ug mitaas akong kalagot sang ginoo na sa panahon gikinahanglan nako siya wala man ko paminawa. (Sa mga makabasa pasensya lang jud) Naay kausa ako gilabayan ug bubble gum ang altar sa simbahan, ug ako gilabni ang rosaryohan gikan sa mirror sa sakyanan ug gihalabay sa bintana atubangan sa mga tawo nganha sud sa sakyanan. (wala sila katingog ato kay kato na time ga istoryahanay man sila unsa ka 'good' ang ginoo ug sa dihang gi bato ang pangutana kanako mao kadto ako gihimo). Dili na gani ko mangurus (sign of the cross) murag i find it nonsense and dumb. Kung naa ko sa church apil kasal/bunyag ako nalang himuon just for conformity.

Kinsa kaninyo ang naa sa ako situation karon? Lisod biya, KAY DILI MAN KO ing-ani baya...
    pagbasa sa kinabuhi ni Job..

Job

A billionaire of his time, lost everything, pero wala niya gi-blame ang Ginoo.

by faith you will be saved.

god is the people...believing beyond that is not supported by logic, evidence & science.

^ Agree ko ani. If Ginoo Sya then kaya niya mu save nako without me having to do anything except believe in His power to save and receive his free gift of salvation. Paid in full nako, redeemed by His blood.

I once was lost. But now am found. Was blind. But now, I see..

Blog Entries
    It's not God who saves us..... It's our beliefs and faith....

There is God that exists for us cuz He tests our strengths and how far it could keep us strong with our beliefs...

Believe in something! Keep it strong!

It would make you into who you are and what you are.... lose the faith, lose the belief and for sure, you will be lost!

I once was lost. But now am found. Was blind. But now, see now..

Dear @Butitor,

ang kalisud sa kinabuhi itugot sa Ginoo para kita mahimong malig-on
    sama sa paglisod-lisod sa usa ka body-builder pagpangaswat anang hinlabing kabug-at nga mga plates para mudako ang lawas..
    sama sa pagpugong-pugong sa pagkaon ug daghan sa usa ka tambok para lang mudaot

kung wala ta masipyat sa kinabuhi..dili kita makat.on ug mutubo sa kaalam.
    kung dili kita muagi ug kaubos basin pirme tang magpahitaas.
    kung dili kita makasuway ug katalagman, basin unya ug makalimot ta nga kining kinabuhi hinuwaman lamang ug kita lumalabay lamang. sama usa ka buwak, nia karun ug wala na ugma.

kung atong tukion ang paagi sa Diyos, dili jud kita makasabut. sama ra ug usa ka bata ning suway resolba ug problema sa Calculus..hehe
    Ginoo siya, tao ta..mao ang gipangayo niya ang ato rang pagtuo kaniya..

i had some tough times too, had a rough childhood. my dad was a traditional dad nga manlatosay ug mangulatahay kada gamaynh simyat. growing up was hard 'cause i didn't get to have any extracurricular activies..this was very hard for a musician and a fan of bruce lee LOL ..as a result, in my youth i became a drug junkie, fooled my parents, took advantage of my siblings and other people's compassion. a total mess and a certified looser. ran away from home. threw away education..
    i hated God(not as vocal as you though LOL)cause of the crappy life, i hated the Church and religion in general(kini hinuon medyo vocal jud ko sa una ani..haha)'cause i've witnessed first and second hand hypocrisy..
    then came to a point that i lost my family, my parents wouldn't even speak to me or let me set foot our house..
    then everyone else got bitter and tired of helping me out then eventually gave up.
    this kind of scenario went on for years and years, i'll give you a hint. my dad didn't speak to me for 7 years! LOL
    and i never set foot inside our house for like 6 years?

well now, my dad and i are like bestfriends, we all hated our dad before 'cause of his violent nature but now family's tighter than ever..
    i'm married with the love of my life.
    i'm surviving financially, though i never finished my degree aside from the fact that i'm the only one who didn't finish college in the family, technically i'm also the least successful compared with my siblings.
    but what the Heck! i learned life's hardest lessons because God allowed me to go through tough times..
    and on top of that, i also learned that everything was my choice and i was merely suffering to loss of my poor choices..

my choices were random of course, no one can see the big picture..
    but came out specific results...
    specific results of maturity, responsibility and growth..
    some people call it blessings in disguise or coincidence i call it purpose.

i don't know what is the purpose behind every pain that we go through today
    but i'd like to believe it is for our perfection.

i still go through loads of crap on a daily basis..but bring it on! it's for my perfection anyway.
    after all, these skin and bones are just rentals!

bow!

kind regards,

Papa Joe.. LOL
    Last edited by noy; 12-28-2013 at 01:40 AM.

11.    Advertisement

Page 1 of 12 123411 ... LastLast