I need you opinion on these or sa mga naka experience.
Last Sept. 28, naay nangawat sa akong card without my knowledge. Naay nag pretend nga tenant nga mu rent sa akong balay. Since nag inquire man, so nakig storya ko. Ga taxi ra to siya padung sa subdivision. Then nilakaw na ang taxi driver. Sige namo storya, sige kog gunit sa akong bag kay stranger lagi akong ka storya. Now, after nya check sa balay, mu rent daw sya sa akong balay. So nagka negotiate nami. karon humana man negotiation, so need nako mugawas kay kuhaon pa nako akong anak. Since wala man syay ride, nya layo man main road, so alangan man pud ako siyang palakton. So I said sakay nalang siya nako. Nagdali lagi ko kay need na nako kuhaon akong anak, ingon siya sa likod lang daw siya lingkod para daw akong anak sa atubangan nalang. Ingon ko atubangan nalang oi, mura man tag driver, but insist jud siya likod lang daw siya. Akong bag pirmi man na tapad nako. Maybe mao na to nga time ga maneho siyag ku-ot sa akong bag kay busy man kog drive. Then nagpa drop siya sa Ayala around 2pm. Then kuha nako akong anak, then uli na sa balay.
Sus, mga 3:52pm nanawag nako ang Metrobank ga purchase ba daw ko ani nga mga items on that day. Na shocked ko kay wala jud ko ga purchase ato nya naa na baya ko sa balay nya wala jud ko nitikang ug ayala. Didto nako ni ukay sa akong bag nga nawala na akong pitaka nga naay Metrobank Card ug akong Driver's License. Sus maria! Gigamit akong card purchased sa Ayala mall cebu, mga 5 transactions, 2 small amounts nga less than 1000. Then 3 big amounts ranging from 20k-39k basta nag total ug 60k tanan. Sure ko katong bayhana gakuha kay siya ra jud akong kaistorya atong adlawa. Hibung pud ko nga akong credit card special baya to kay naa man nay online ang Metrobank muhatag free photo nga gusto nimo ibutang sa among card, pirmi jud na family pictures namo akong ipa-print sa card. Katong babai nangawat, tambok ra ba kaayo nga lagom. Ka gamay ra ba nako nga babai. Niwang pa jud ko, nya d pud ko parehas ato ug dagway, layoooo ra kaayo! Hibung pud ko ngano ang merchant wala man nangayo ug identification sa card holder nga usually if dinagko nga purchases, pangayo-an man jud kag I.D. ana para sure imoha ng card. Sa Sm City gani, naa ra koy gipalit sa Havaianas ha, tag 900 nga tsinelas, gipangayo-an man gani kog ID. Gidayg gud nako ang cashier, then she replied, gi brief man jud mi sa BDO mam kay kami man makabayad kung fraud trabsactions.
Told Metrobank, I never purchase those items. Last fraud transaction was 3:48pm...They called me mga 2 minutes later informing me of the fraud (meaning sila mismo naka notice nga fraud ang transaction kay laliman ka ga sunod ang purchase, di baya ko tig purchase ingon ani kadagko nya sunod pa jud), then I called Metrobank right away around 3:58pm. So 10 minutes ra gikan sa akong pag report ang last fraud transaction.
Now, ni file kog dispute sa Metrobank kaning 5 items nga fraud transactions. wala jud nako gigamit na akong metrobank card to think nga mao jud ta ni akong main card pirmi gamiton kay pwerte na nako kadugay nga client ani nila. Until ma settle ni ang fraud, d jud ni nako gamiton. Akong gibayran last kato ra akong mga gipang-purchase and never intend to pay those fraud purchases!!!
Laliman ka 2002 pa ko card holder ani nila ha. Bisan kas-a wala jud ko na delay sa akong mga responsibilities to pay ON-TIME! Then karon mao ra ni ilang letter ehatag nako after an agonizing month of waiting:
THANK YOU FOR INFORMING US OF YOUR CONCERN REGARDING YOUR METROBANK MASTERCARD NO. XXXXXXXXXXXXX
WE ARE COMMITED TO EXERT ALL EFFORTS TO PROTECT YOU FROM UNAUTHORIZED USE OF YOUR CREDIT CARD. AS SUCH, YOUR CARD WAS IMMEDIATELY BLOCKED BY OUR FRAUD AGENT LAST SEPT. 28 UPOM RECEIVING YOUR REPORT AT 3:58PM.
HOWEVER, YOUR CARD WAS USED FOR SEVERAL TRANSACTIONS PRIOR TO YOUR REPORT.
BASED ON THE TERMS AND CONDITIONS GOVERNING THE USE OF CREDIT CARDS ISSUED BY METROBANK CARD WHICH YOU IMPLICITLY AGREED UPON YOUR ACCEPTANCE OF YOUR CARD SHALL CONTINUE TO BE LIABLE FOR ALL USAGES PRIOR TO THE CARD'S RECEIPT OF ADVISE OF THE FACT OF THE CARD'S LOSS OR THEFT, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO FRAUDULENT TRANSACTIONS AND/OR FORGED SIGNATURES BY ANY PERSON. THEREFORE, WE WISH TO ADVISE YOU THAT THE TRANSACTION IDENTIFIED ABOVE WILL FORM PART OF YOUR OUTSTANDING BALANCE.
Galagot jud ko sa letter! Can please someone enlighten me how to fight for this? Kay bisan kamo sa akong lugar, mubayad kaha mo ani

Please gusto ko mga tarong ug opinions lang. Salamat kaayo.