Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20
  1. #1

    Default Gidakop ang PRIVATE delivery truck ky kolorom daw???


    Ako lang unta i warn ang mga gagmay tawng negosyante ani clasi nga taga goberno, nga taga LTO Carcar nga nag paila lang jud tawn kun unsai kinaadman na kab-ot nila. Ang private delivery truck sa ako tawn cousin gi dakop kay kolorum kuno nga in the first place dili man for hire iyang van ug ilaha mang own product ilang gidala. Dayon ug reason out ning taga LTO nga ang marka kuno sa truck dili same sa producto nga gidala... curious lang ko: Wala ba d i kaila ang LTO sa mga lain laing clasi sa negosyante? like distributor, manufacturer, retailer. Ang negosyo sa ako cousin trader, mu palit ug producto sa manufacturer ug e baligya didto sa merkado. Masayod lang pud unta ning LTO nga dili tanan manufacturer moy mangunay ug baligya sa ilang producto didto sa merkado ug naay grupo sa negosyante nga gitawag ug Distributor...naka pait, pa pili-on pa akong cousin kung asay suspensohon, ang licencya ba sa driver o ang truck... kining gidala sa akong cousin pagkaon ni, mag hunahuna pud unta ang LTO nga at the time manakop sila tarongon nilag analyze kung angay ba jud dakpon ky ang pagkaon perishable. Mao bitaw markahan nang truck ug "PERISHABLE, DO NOT DELAY" ky kung ma proven sayop na ilang gidakop, ang nanakop nga c Mr. LTO ang mubayad sa nangabaho nga pagkaon tungod sa iyang walay hinungdan nga delay. Ug kini c Mr. LTO wala pa jud makuntento nga gi ingnag private vehicle ni, nangayo pajud ug Franchise Unsa bay franchise nga para lang man na sa mga for hire tawn ang Franchise?? Walay nahimo akong cousin ky lagi perishable iyang dala sa van, nag apas sa oras, ni bayad ug penalty kunohay nga naa sa 7K ug 6K pero unsa ba d i nga wala man diay ricibohay ni clag makadawat sa maong amount. Ako lang pud tawn hangyo ning taga LTO, please pud tawn educate your people oi aron dili tawn ni maamong ning mga naningkamot nga mga gagmayng negosyante. Maka discourage ning ingon ani klasi mga nga taw sa goberno.

  2. #2
    C.I.A. vahnhelsing's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    Male
    Posts
    13,715
    Blog Entries
    31
    naa tingali quota sa dakop ang LTO.. mao mamugos jud ug panakop..

  3. #3
    quota ug commission cguro bro.

  4. #4
    Dakpon gyud na kung walay special permit or special registration either private or public vehicle.
    Naa mana sa balaod. Dili man ta maka pataka padagan sa atong sakyanan labi naa kay sakay ug karga nga ni violate sa clasification or ni exceed sa load limit sa road regulation. Nahitabo ana no special permit plus wala na register ang driver to operate delivery vehicle. Dako2x gyud na nga violation. Nag pa issue nalang unta siya ug TOP aron gamay ra. Na dakpan sad me ana sa una mga ing ana gyud na bayran mas dako pa gani kay mo kuha paka permit dayon.

    try read this maka tabang ni aron dili namo ma ilad labi na section 10.
    R.A. 4136

  5. #5
    Elite Member
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    Male
    Posts
    1,690
    Wrong section. This ain't news

  6. #6
    TS.. epadangat imo sugilanon sa LTO 7 FB page...

  7. #7
    Ngano wala man resibo? inyo unta to gipangayuan ug resibo gyud, kung di muhatag inyo na ikaso...

  8. #8
    E report sa BIR kung wala mi hatag ug resibo. Hehehe
    Bitaw, gi kikik to, but sulod make it legit, they should make it legit.
    Issue a receipt, ask for a receipt.
    Esp. Ana dako kau na amount ang involved.

  9. #9
    Usually pag private nga truck butangan na ug NOT FOR HIRE nga marka sa kilid. Even multi-cab.

  10. #10
    Kung walay resibo,
    walay penalty nga gibayran.


  11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

 
  1. Replies: 31
    Last Post: 07-18-2010, 01:00 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top