Didto mi aning kan-anana duha ka domingo na ang nilabay para unta maniudto.
Nagsearch mi sa google asa naay Vietnamese noodle soup unya mao ni ang pinakaduol kay didto sad mi nanimba sa ayala. Abi nako nindot ug serbisyo, so nisulod mi ug nilingkod. Gihatagan mi ug menu sa waitress. Nakit-an dayun namo among gusto iorder. Nagpaabot mi nga moduol na waiter/tress pero wala jud. Naay niabiot ug gipalingkod sa among likod, 3 ka tawo, mga 15mins after mi nilingkod. Pila ka minuto nilabay gikuha na ang ilang order. 20 mins after gikan mi nakalingkod wala jud kuhaa among order. So, nanggawas mi ug ang tigwelcome na babaye nitutok pa namo.
Ang ending, nanggawas mi ug didto na lang mi naniudto sa hukad.
Ako lang masulti ani nga kan-anan is grabe modiscriminate. Abi kay ultimo ra ug dagway, wala ra mi gitagad. Ang kadto naa sa among likud abi kay datoon ug porma, dali nga gi-abiabi. Pero kung sumadahon ilang order, base sa akong nadunggan, less than, 500 ra jud ilang order and 3 sila katawo. Pero if ila pa mi gitagad, mura makabayad siguro mi ug more than 700 for 2, base sa menu nga among nakita.
Hinuon, if dili sila ganahan namo as customer, aw, adto na lang mi sa uban.
Mao sa ni akong masulti.