Last February nagpalit ko og 1 unit pc og lenovo laptop.. After 2 months nagcge naman hang ang lenovo laptop og ngcge of blue screen. gibalik namo sa interpace 1 month jud cia didto, pagkuha nko mao lng japon ang guba,,wa jud nila na fix,,Ang giilisan kay battery, sus ang battry giilis 1 hour raman lowbat na hasta ka pait naman jud..duha na ang guba..
Nangayo ko technical report unsa and daot kay gibalik mn nila sa main supplier ang laptop, wa amn cla ma present, wa daw cla kahibaw unsa guba.. 3 times mi nagbalik balik sa interpace, pag ika 3 giingnan nami nga sa service center na ipaayo ky dili cla kaukab sa unit.. Naglagot nko samot, maypa ila nlng unta mi gisultian nga largo nlng sa service center pag 1st pa..
About sa lenovo I think dili jud cia maayu nga quality, ang fon sad sa ako GF lenovo 10k iyang palit,, loading kaayu..dghan sad ko nabashan online nga bati jud ang lenovo..
Naa ba mo'y bad experience sa lenovo og gaisano interpace..? pls. share..