Wa na jud tawn ko kasabot unsaun ni....
Kuan, naa ko file for real estate excel, naa didto ang monthly amortization per subdivision....Ingun ani and per column:
Name of Subdivision, house type, monthly amortization, reservation, equity, total price, loanable amount
Then, nag download sad ko ug another file from MS nga loan calculator nga mu calculate sa monthly amortization. Ang loan calculator nga file kay i enter pa didto ang loan amount, annual interest rate, loan period in years, then ang result kay ang monthly amortization. Bali lahi jud xa nga file.
Unsaun man nako pag merge ning duha ka file, let's say nga sa "real estate excel" file nako, everytime mag enter ko ug total price mu automatic na dayun pag calculate ang monthly amortization using ang "loan calculator" nga lahi sad nga file?
Na-a nasad formula ang akong "real estate excel" file, nga everytime mag enter ko ug total price ug sa reservation, mu calculate na ang loanable amount and equity. Gusto unta nako nga ako i enter kay total price nlng ug reservation, ang excel na bahala mu calculate sa monthly amortization para sa tanan subdivisions, arun dili nako mag tagsa2x enter sa monthly amort.
Unsaun mani? Hope kasabot ramo sa akong pagka explain...hehehena
La sad ko balo sakto ni nga category, di man sad xa bagay sa computer hardware, or campus talk