Hi Istoryans!
I just want to share what happened to me yesterday concerning my BPI debit card...
I purchased items sa usa ka shop sa mall sa Mandaue amounting 4196.00, kay lagi for safety reasons, di ko magdala kaayo ug cash so I used my BPI debit card to pay for the items. I asked the salesman kung mudawat ba sila ug debit card and he said "
yes" (nga naay pagka hestitant gamay pagkasulti). Kay gadali lagi ko, I decided to hand over my card to the cashier to begin the transaction. After swiping the card, I saw sa BDO machine nga nakabutang "
communication error". The cashier told me nga "
Sir, wala ni na-ibanan imo card ha, medyo naa problema amo machine" I saw nga naa resibo nigawas, I examined the receipt and he said nga "
Kana Sir, mao na ang resibo sa last successful nga transaction sa kani nga machine, dili na sa imohang card".
I told them nga "
Ambi lang ako card kay mag-withdraw na lang ko cash". After balance inquiry, to my surprise, nakuhaan ug 4196.00 ako account. So dali2x ko balik sa ilaha to complain, I talked to the manager, and he said nga "
Kami na lang bahala ana Sir, mabalik ra lagi nang amount sa imo account".
Nisurot ako dugo, kay after all mao rana ila isulti nako? then dili jud nila i-release ang item. I told them nga pabuhat ko ug incident report para lang naa ko proof of transaction for that day. Then ang manager mismo nag-compose sa letter then after printing, dili man nuon siya mo-pirma sa letter. I told him, "
Ngano di man ka mu-pirma bai nga IR raman ni", medyo dako na ako tingog, pero I tried to contain my anger.
Ingon siya sige lang Sir, di bitaw ni first time nahitabo sa amoa, naa na Amerikano nga same ug case nimo, pero wa na man mi kadungog ug feedback niya...
Holy ****! nisamot surot ako dugo, nahitabo naman diay ni sauna why man gamiton pa nila ang machine, and who knows ang Amerikano nilarga nato balik sa gawas without settling the issue, simple ra unta jud kaayo to, kung in the first place ni-ingon sila nga cash basis ra sila.
So I left the shop with the IR and a receipt of the last successful transaction sa BDO machine nga dili akoa.
Istoryans, I know di kaayo na dako nga amount ang 4196.00 pero hinago-an jud baya nako ng kwartaha, sakit jud pud kung matabla lang.
Unsa ako angay buhaton ani ug unsay processo para mabalik pa ang amount sa ako account.
Please advise,