Page 1 of 26 123411 ... LastLast

Default SM Cebu no longer safe??

Posting prior to friends request

SM Cebu, January 14, 2012...

A friend of mine went to an ATM machine of BDO located inside the department store, I believe familiar pd mo ani na location going nani sa north wing..

A lady was next in line and tried to talk to her but was never entertained. Next thing she knows, she's having a headache and felt tipsy or nauseous so she went to take a seat and never remebered she took something out of her wallet... The lady approached her and said "Maam, ok raka? imoha ning recibo?" Then again, ignored..

January 17, 2012...

My friend would like to withdraw from her ATM but a big surprise when she saw an ATM that's not under her name in her wallet
    Obviously, it was switched. She went to BDO to check her ATM and found out it was ZEROED OUT! BOOM!

Right now, my friend is really depressed even if she was careful about strangers and didn't entertain, she confirmed something unusual was happening to her that very moment that she can't even remember taking her ATM out of her wallet.

It seems she was hypnotized, she had been practicing the guidelines given if she's in an ATM machine like covering your pin, and etc.

No security guard was present in the ATM machine, and wa pud ko kabantay naa guard mag bantay sa mga atm machines dha sa SM... CCTV, I doubt need pa mu ask ug approval sa court before sila mupakita or mag investigate..

there should be a 2 meter gap between the person na mag withdraw and mag wait sa line, but it seems busy au pag sinulog, duot au ang mga taw and nabiktima na nuon... just like Citibank in ayala, very secured kay ilang guard always giving their clients this 2m gap.

police report was also filed today

Hope this info will help everyone... at least,

Update

nagka storya mi sako amigo, na biktima pd amiga sa iyang lola,
    gihypnotize ni uli sa ilang balay gikuha ang passbook + mga alahas + adto sa banko pra mag kuhag kwarta unya ghatod uli sa ila nya didto na nakamata pag abot = hilak

usa pad ka storya, gi hypnotize sa gawas sa bank unya pag sulod kay gikuyugan pa nya gawithdraw sa teller, nya pirma and all.. kuha gyud kwarta,

much better magda mog kauban kung naa moy bank transaction , kay lisud na grabe ka desperado ang mga taw dire sa pinas

Default Re: SM Cebu no longer safe??

Sakto jud bro dapat naay 2m gap. Daghana nman ilad2 jud karon panahona oie.
    Mas ng w/draw unta imo amiga way before Sinulog like mga Jan10-12.

dapat laging handa.. bantay2x jud

Quote Originally Posted by kimleeKINO_choi View Post
    Sakto jud bro dapat naay 2m gap. Daghana nman ilad2 jud karon panahona oie.
    Mas ng w/draw unta imo amiga way before Sinulog like mga Jan10-12.
    mao lagi lisud kaau ... she's blaming the security, kay kapila nadaw na lutsan ang SM not in cebu, but nationwide...

Quote Originally Posted by yudaz View Post
    dapat laging handa.. bantay2x jud
    kato pa, arte kaau to and alert kaau pero mura radaw ug magic ang nahitabo first time niya na nailad/hypnotized,

I wonder what mojo the woman used on your friend.

Quote Originally Posted by geo25 View Post
    I wonder what mojo the woman used on your friend.
    wa ko kahibaw bro pero murag yam2 or unsa pa na dha na ilang technique, . . maytag mag implement naning pinas og sadistic way of punishment sa mga kawatan og unsa pa na dha para mahadlok... tsk tsk

grabi na jud rong panahuna lisod na ilhon ang dautan ug maayong tawo. klase2x nman ug diskarte lisod na ilihay...

Quote Originally Posted by rockyroad2346 View Post
    grabi na jud rong panahuna lisod na ilhon ang dautan ug maayong tawo. klase2x nman ug diskarte lisod na ilihay...
    bow down ta ani nila kay gi magic ra gud, damn hypnotism..

Quote Originally Posted by rockyroad2346 View Post
    Mao jud. Nailad gani ko sauna I thot concern nako pero lahi diay ang concern. Paita.

Quote Originally Posted by kimleeKINO_choi View Post
    Mao jud. Nailad gani ko sauna I thot concern nako pero lahi diay ang concern. Paita.
    daghan na aug trip lagi karon panahona, naa man gani uban mag pa samad2 para maluoy ka, muingon ug wa nay kwarta para pauli, sang kuyaw kanang sa srp na mag pa tumba2 sa motor para ang mutabang ang hold upon, na! lisod na mag good samaritan karon, naa pay chance na ikaw ang patyon

11.    Advertisement

Page 1 of 26 123411 ... LastLast