Good Eve to everyone, ang wifey ni.
-First of all sorry karun rku nka update sa thread kay wala nasad me access sa balay. Nami busy nami kay work nami duha balik and also akung phone katung naay number nga 0922-272-1161 kay nawala natagak sa jeep. Anyways, until now wla pajud me kadawat sa refund from our supplier sa manila hantud nuun na abut sa point nga dli nsad cya mu reply sa amung mga tawag and text.Balig 4k sad iyang dapat i refund sa amu. Nangita pami ug way nga ma contact cya ug balik. I understand nga this is very frustrating kay importante jud ang net. I hope mka sabut sad mu guys nga we can't use our personal money for now kay lisud sad kaayu me, katung uban customers nga nka adtu sa amu-a can attest nga ubay2x pud amung kids. And amung tumung raman jud ani kay mag business as a sideline, wala man gud problema jud pag una ang mga vouchers sa amung supplier, ang last pay jud nku sa akung last company amung gegamit pra capital ani. daku2x sad cya so dli me kadali2x ug pangita ug ap-agi. I understand nga gusto mu adtu sa amung house,it's okay. Pwede ra sa barangay mga sir/mam pra at least naay ka suwatan sa names ninyu and the amount to be refunded pru unfortunately wla pa jud me tentative date kung when me mka kuha ug refund kay karun we have to use our own money then wla pamn me sweldu gud next month pa. Right now wla pa mi contact current contact number kay i try pa namu ug lukat amung phone next month hopefully.kay dghan kaayu na tang gung nga bills.
-Again, we both are sorry for what happened. First time pa gani namu ug baligya ug wi-free napal pak pjud,wrong choice of supplier. Sorry jud sa tanan, sorry kung dli kaayu ko ka contact,kay wla nsad me pc sa balay kay ge baligya na namu kay bayad sa bills and gatas sa amung mga babies, we are looking for means nga mka loan me unfortunately ang mga lending companies run kay dapat regular and all.
Sorry jud kaayu tanan guys, i know nga mka saput jud ni maayu.I totally understand, kay twice amung na feel kay pang extra income unta ni nya nka cause naman nuun ug problema sa uban. Pm me here lng sa inyung mga reply kay dli kaayu ko ka check right away kay im joggling my job and my job as a mom. I hope mka sabut sad mu mga mam/sir.
Again, we sincerely apologize for the trouble and disappointment this has caused all of you. Will try to loan, but wla pa na sure kay lisud i apply ug loan kung dli regular.
Pm me lng people here kay wla pjud lain phone perting gipita bsan 33 nga phone dli ko ka spare ug money kay hinigtan sad amung money. Please sabut lang mu,lisud kaayu with three kids. I will try to reply to your pm's every now and then.Thanks.