mga bro's/sis
nakasuway naba mo ani? ang nahitabo dri nako kay last last week of october ni palit mi (kuyogan nako akoa mama) ug washing machine nga westinghouse....fully automatic kay mao man daw latest.....ni bayad mi unya gi deliver pagka ugma ang item....gi install nako gamit ang instuction manual....since panagsa raman mi maglaba....cguro twice a week dli gyud ma bun og ang washing machine....so pag day na sa labada nagamit namo....then pagka sunod wala na ni andar ang washing machine...nanawag kay warranty pa lagi....gi schedulan dayun mi ug technician....after 2hrs niyang pagkumbati sa washing machine ni ingun cya dli ni kaya ug ni reschedule cya the following day lain na technician mo anha....sure thing pagkanext day naa ni anha lain nasad.....after nasad cguro 1hr kapin ni ingun nasad ang technician nga iya daw epasa sa ilang supervisor kay mas sweto daw...so ni sugot sad mi....ni agi pa ug mga 2days before naa ni anha nga technician...paganha sa ilang supervisor nga technician iya ra gi tan aw unya 30mins....iya gi ingun nga iya daw eforward ang problem sa head office....makahibalo daw mi within a week nga kung ilisan ba mi ug bag-ong unit or dli.....
ni agi nalng ug 1month...nahuman nalang ang november...den hapit nalang mahuman ang december wala pa gyud feedback....cge lang mi ug follow-up.....ibutang bya mi ug hold dayun mo cut ang linya....
any advice lang niyo mga bro....
unsa man angay buhaton? angay ni ediretso sa DTI? or unsaman...hapit nalang sad mahuman ang december wala pa sad feedback until now sa pagsuwat nako ani dri sa istorya....
basin naa maka tabang ani nga situation or naa nakasuway in ani sad....kay abi nako if ang item wala pa kaabot ug 1month nga gamit unya naguba dba dapat automatic replacement....