View Poll Results: Who would you choose?

Voters
34. You may not vote on this poll
  • The Person You Love

13 38.24%
  • The Person Who Loves You

21 61.76%
Page 26 of 34 FirstFirst ... 1623242526272829 ... LastLast

to the one i love ko uy... kay makabuhat ko tanan sa ngalan ng pag-ibig hehehehe

to the one who loves me ky kapoy na kita nahigugma ug una madugay bitaw ma love raman nato nang ng love nato

to the one who loves me kysa adto q sa to the one i luv nya dli d.ay q nya luv.. haha!

before I chose the guy that I love but i learned my mistakes based from my past.. It's better to choose the one who loves you the most than the former because they will never ever try to hurt you emotionally and physically .... sometimes we should use our brain rather than always following our heart's desires

i cant seem to find the word LOVE in my dictionary right now... how come when it was there and i was sure of it..

Quote Originally Posted by pls_fixme_imbroken View Post
    haha na happen naman ni nko sa una... f gamiton jud nko akong utok, pilion jud nko c d 1 who loves me... but based from my exp (which wa nko gigamit akong utok..hehe) napili jud nko c d 1 i love...hhaaayy and karon ka ingon jud ko pilion nko c d 1 i love kay ang d 1 hu loves me d man nko typ!wwwwwaaaaaaaaa

para nako, mind over heart... for me, mao na rason why gibutang ang brain over sa heart kay dapat mo rule gyud ang imong brain over heart. daghan kaau na disgrasya, kay gigamit ra ang heart wa gi gamit ang utok :P

murag if i love somebody, i would not be complicating the situation by entertaining another somebody who allegedly loves me.. ana lang cguro..

i would go for "the person who loves me" coz its different when you are the one loving the person so much labi na sa girls coz when guys said "no" dili jud na sila...lisod balihon ang feeling sa guys...and naka suway na ko na love kaau nako ang person..nasakitan lang ko in the end..so i would go na lang sa kana love ko niya kay makat-on ra ko ug love niya kadugay...and mas deeper pa akong love nuon niya when that time comes...

I will still go for the one that i love and i'll do whatever it takes for her to acknowledge me.. atleast if I fail to have her I wont regret since I already tried my best to have her...
    Coz if I choose the one that loves me most... it would mean hurting her really bad..
    mura man gd imo siya gigamit gud...

Depende sa situation,. ako i usually choose the girl whom i love but nindot gyud if kaw ang gi love coz naa gyud ang love and belongingness.

11.    Advertisement

Page 26 of 34 FirstFirst ... 1623242526272829 ... LastLast