some of my friend would tell nga pareha ra daw ang call center agent sa tech support agent..they say pareha radaw responsibility..
some of my friend would tell nga pareha ra daw ang call center agent sa tech support agent..they say pareha radaw responsibility..
pareha ra man jud na... depende lng sa account... basta mu take ug calls kay call center agent man na... hhehe
mas lisod man cguro and tech support kay mo give man og directions nga mao ni buhata for a particular thing..nya naa rabay mga taw nga maglisod og follow sa directions bisan gi tarong tarong pana nimo og describe ai...
Call Center Agents ky mga taw nga nag work sa callcenter. Ang technical support kay mga call center agents nga nag support ug mga technical issues such as ISP, Computer ( hardware and software), Printers, Camera, Cellphone, Gaming console ug uban pa. Ang Customer Service kay more on billing,sales, inquiry, complaints,reservations/ticketing,travels ug uban pa.
mas lisod jud ang tech support....you really have to think for a concrete solution para sa problem sa imong client....mostly man gud in 1 problem sa hardware,software and etc there are multiple solutions man gud and u have to arrived sa pinaka appropriate na solution instead of choosing bisag unsa....specific jud kaayo kay sometimes sa technical kung masayop ka naa joy posibilidad nga dako kaayo ng epekto sa device or unsa nga gireklamo sa client....
yeah, I agree, mas lisod ang tech support but depende sad guro sa account, naa man uban mas sayon ang tech kesa customer service ... depende jud... tech support are call center agents, another field lang na xa... hehe
bsin customer service representative og tech support representative imo nahan icompare bro... kai kana clang duha prehas rman naah mga call center agent..... ang nkalahi, ang tech support kai mahasa imong problem solving skills... ang customer service rep kai maoi muintroduce sa product... mhasa ang imong pgkamangingilad, este business talk sa csr... hehehehe
Similar Threads |
|