ganiha udto 05-17-10 didto ko sa pldt HQ sa A.s. fortuna, banilad mandaue branch
para i padisconnect akong plan 1mbps. lapas na ko sa 1 year lock in period kay december 2008 man ko nagstart
karon before ko ma disconnect, ipa surrender pa nila akong modem, handset, rj45, ug spliter.
ask ko why? ana ang customer service, naka noted daw sa ilang system nga "free use" ra daw ni ako unit. nag depende man DAW na sa agent nga nag handle nako pag apply nako sauna. which is ang agent taga ila ra sad sa office kay didto man jud ko mismo ni apply. ana xa i inquire pa daw ni niya ni miss "ambot nakalimot na ko sa name"
niana nalang ko ayaw nalang kay nagdali man sad ko atong time kay nisibat raman ko sa work
in ani ba jud ba diay ni? i thought free? if 1mbps. naa jud na sa ilang ads posters etc.
nagbayad ra ba jud ko 1K installation. ako nalang jud na gipadayon ako 1mbps para di na ko magbayad sa modem. kay ang ilang 384kbps naa may modem fee nga P1,200
makatabang pud ni sa mga nag plano ug pldt 1mbps plan. naglagot jud ko ani ilang walay klarong customer service
1. since pag apply pa nako daghan kaau kuti
2. pag install 1 month kapin ko nag antos sa ilang walay ayong pagka install kay cge ka disconnect
3. na found out ra nga loose contact sa ilang "box" ba nay tawag ana.
4. samot ko naglagot after 6months wala na jud ko hatdi ug bill hangtod nalang karon
5. nag antos ko cgeg linya customer service para molukat ug bill
6. nya linya napud sa ilang payment machine
7. karon samot kay ipa surrender nila ang mga gamit.
8. wala pa jud sila nagpa ubos sa ilang presyo, unlike globe barato na jud kaau
plan na ko mobalhin na
thank you guys