which will you prefer?..
kung daily-driver ang imong motor, keep it stock para magdugay jud ang reliability
pero kung hobby ra or if you're into speed, nothing beats modifying samot na ang engine.. pero sacrificed ang engine life kay pwersado na ang mga internals so mas frequent ang mga guba2x
lage bro plan tako upgrade gmay gd bsan cam ug clutch spring lng bt kuyawan ko mashorten nya ang lifespan sa engine..pngservice lng gd bt usahay gd mabitin ta samut dha recla ohh...hahayzz libog
unsa diay imo motor bro?
kung cams ug clutch spring, gamay raman improvement gud ana.. kung sa topspeed, 5++kph ra ang add
wave100 bro ako motot...naa gd blgya ako mego kitti cam kato tag 2.2k price ya blgya 1500 pada iradium sparkplug n racing coil...stage 1 nga cam..gmay rajd nuon add sa speed bt gaan lng padaganun ang motot..
aw ok ra na.. dili advisable i bore-up ang mga 100cc kay gagmay ug stroke ang piston.. ma stress lang ang engine.. daghan ko nailhan wave100 nag bore-up ug 54mm/56mm, na problematic na nuon ilang mga motor
kani nga set-up will not sacrifice engine life:
- big carb
- free-flow air filter
- ported/polished intake manifold
- iridium sparkplug
- racing coil
- high-tension sparkplug cable
- open pipe custom-built for 100cc
- +2 teeth sa rear sprocket (for acceleration set-up) or stay stock kung topspeed set-up
- alloy rims + stock tire size or 1 size lower
- quick throttle assembly
tanx sa advice bro so go ko ato nga cams...mao rani ako gus2 nga set up
-stock carb
-ported manifold
-iridium sparkplug
-high tension sparkplug cable
-open pipe(dbs pipe)
-quick throttle
-14/36 sprocket
-stock rims
mao pd bro ako upgrade gmay ky dko confident overtake gd..asa d i inyu bro?..d man kaha mabati ang engine ani nga set up bro?
Similar Threads |
|