Page 1 of 2 12 LastLast

Default apple iphone 2g 0r 3g

my friend is looking for an ORIGINAL Apple Iphone 2g 0r 3g
    -preverably 2nd hand para dili kaayo mahal
    -mas maayo kung kana naa pa waranty/recibo
    -also mas maayo if with personal waranty sa owner for at least 1 mo
    -must be open line kay sun siya
    -must be complete set as in with box, manual etc...
    -must be jailbroken na, mas maayo kung naa na daw applications/songs/games etc...
    -kana WALA gyd GUBA of anykind......

pm lng kay wala pa diri ako friend, naa sya singapore so ma acess lng niya ako istorya acnt to read ur offers, naa siya iphone 3gs but locked daw sa singtel and dili niya gsto pa openline kay basin maguba.....

will buy the unit mga middle of nxt week to early nextnxt week....

pls posrt pics and price together with the condition of ur unit.....

tnx daan......

Elite Member
    im selling mine hamis pa kaau 3g 16gb white color.
    *wala na hinuon receipt kai nag upgrade rako sa globe mani gikan.
    *globe locked hinuon sayon raman i jailbreak if gusto siya i jailbreak nako, wapud nako gi jailbreak kai mawa nya warranty sa globe.
    *free leather case worth 2k if paliton (basg pangayuon sa akoang igsuon ang case so basg way apil)
    *complete box w/ charger and katong small pin para sa simcard eject niya.
    *no headphone included (nawa ambot asa nato)
    *in good condition 1 month warranty nako. ma void ang warranty if (naay dents, scratches, mis handling sa imo part etc) sabot ra nya ta if unsa

all for 27k neg gamay

nanabaylon
    good day.... i would just like to share this with you guys.... i was able to buy an apple iphone 16gig 3g for only 16,000.00, i got the phone 3 days later, i paid through gcash, the seller was also refferd to my by my sister in laws friend so i trusted her and so far i am very satisfied, i think they still have a couple of units left.....jst try contacting mrs ally at this no.....09157921329.....it may take a while for her to reply coz mahina daw ang signal sa kanila....

Quote Originally Posted by nanabaylon View Post
    good day.... i would just like to share this with you guys.... i was able to buy an apple iphone 16gig 3g for only 16,000.00, i got the phone 3 days later, i paid through gcash, the seller was also refferd to my by my sister in laws friend so i trusted her and so far i am very satisfied, i think they still have a couple of units left.....jst try contacting mrs ally at this no.....09157921329.....it may take a while for her to reply coz mahina daw ang signal sa kanila....

Hoy klaro kaayo n u modus uy! Adto ebay kaw! Apil didto sa imu mga kaliwat, ayaw pangilad diri sa istorya

Sus ni join lang gyud sa istorya para mangilad

Elite Member
    lagi wajuy lingaw.. paita..

hahaha. dili na mo talab imo style diri

Elite Member
    lagi wajuy lingaw.. paita..

up lng ko ani oi....k2 lng masaligan beh.......

Quote Originally Posted by nanabaylon View Post

.....hala nat, ikaw pala yan, sana tinawagan mo ako b4 ka nag post, hehehe...anyways sori at nakapag comment na ako about ur thread, here ksi in istorya, evry1 is very carefull na hindi sila ma scam...i will tell my friend about dis mrs ally and have her decide if she wants to contact this person....tnx....hehehe

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast