PLS. Beware ani mga istoryans
karon ra ko ka receive ug call ingon ani...
Complete details
Caller: Hello gud morning is this Reymond?
Me: Yes sir speaking
Caller: ang spell sa imong name sir REYMUND and bg.o ra man ka dha sir noh?
Me: sir its RAYMOND and my family name
Caller: ok sir my complete name blah blah blah im from DYKC in maguikay RPN 9
Me: ok sir how me I help you? ( morag korek call center ang epek)
Caller: sir ganahan lang ta mi mamareyg nmo this is the first and last time mamarayg me nimo… ang amo station as we celebrating our anniversary..naa mi pa singing contest dha sa metro colon. Blah blah blah the prices are 1000 for 1st price 500 2nd price ……
Sir naa na ni commit sa 1st and 2nd price amo nlang kuwang is ang 3rd and consolation ……….
Me: so nagsolicit mo? By the way asa man mo kakuha sa akong info?
Caller: kbaw na bya ka sir dghan mi ug media partners, dghan nman nka solicit sa inyo company since bg.o lang ka dha ikaw amo pamaraygan cge na sir this is our first and last nga pamarayg nimo… c mam btaw nimo dha katong imong gpulihan nkasolicit man to namo sad sauna way back 2005..
Me: ahh ok
Caller: musta nman c mam ron sir? Ni resign na cya dba 60+ nman to cya nya mgkiang2x? ako pa gali to ni anha nya
Me: (thinking ngano dghan nman ni cya nabaw.an info mka dani jd ko kung d ka mgbantay)
Me: sir naa mo formal letter?
Caller: naa sir infact mgpa da mi ug letter dha f mo commit ka, so asa man imo ani sir kani 3rd price?
Me: so sorry kaau tight jd kaau ko budget ron la pa man gud sweldo ( sa kadaghan mao ni akong na alibi)
Caller: sgdi lang sir kani lang amo consolation price which is 200 ra
Me: sorry kaau sir la jd ko kwarta ron panahona
Caller: ok lang sir naa ka lain ma refer dha imong mga kaila?
Me: naa sir try lang hatag ko name
Caller: ahh nka solicit nman to nmo sir dba head man na cya sa lain department?
Me: yes sir
Caller: lain nlang sir anyway d man ko mohatag sa imong name. nga ikaw ang ngrefer…( naduda na jd ko)
Me: ok sir ngbuhat2x nlang kog name hehehe
Caller: unsay position ani nya sir?
Me: Director na cya sa skul
Caller: Under what department na gali ni cya sir?
Me: naa na cya sa Education which is wrong hehehe
Caller: Kinsa gali Dean and Chairman sa College ug Education sir
Me: hatag na pd ko lain nga name hahaha ( kbaw nkos pattern nanguha na pd ug info pra sa iyang lain target)
Caller: Thank you kaau sir ok lang wa ka kahatag ron maybe next year or unsa mkatabang ra ka sa imong isig ka ingon anyway sir thank you kaau sa imong cooperation…
Me: ok sir …. Fon down
Next nko gibuhat mura man ug tinood sa ako gi confirm sa secretary sa lain department head nga nka solicit na daw…
Ingon sa secretary wa daw cla kahatag solicit radio station tsk tsk tsk
Lisod na jd tawn ron panahona bsag unsa nlang jd mahunahuna.an pra maka kwarta.. intawn beware mo ani nga modus
Mada ra jd ka kung d ka mgbantay kay pang DJ kaau ug tingog + hatag cla hatag pd cya ug names sa mga heads pra madani ka nga legit cla..
Nya ngresearch na sad na cya sa mga possible nga persons nga imong kaila like what style iyang gpanulti ug ask info sa akong gi refer nya…
Hay na consume akong oras sa trabaho tungod lang ani pro at least ma aware tas kabuang sa ubang taw dha so fellow istoryan beware
To DYKC sorry naapil inyo ngan diri at least kbaw mo nga gi gamit inyo radio station sa pagpangilad