Motuo pa mo ani nga customer is ALWAYS right?...Makalagot man gud nang uban bisan sayop na feeling lang gihapon kaayo. Pero para nako kung sayop na jud bahala magkarambola mag away jud ta. Para makahibaw sa iya sayop. Kamo unsa inyo buhaton?
Motuo pa mo ani nga customer is ALWAYS right?...Makalagot man gud nang uban bisan sayop na feeling lang gihapon kaayo. Pero para nako kung sayop na jud bahala magkarambola mag away jud ta. Para makahibaw sa iya sayop. Kamo unsa inyo buhaton?
...if naa ka sa customer service, dapat patient gyud ka. be professionaL. thu u know nga sayop xa, ayaw e risk imong job just to express ur anger or what to your customer.. ikaw rai aLkansi..
if magsugat mo outside sa dan, nara nimo unsa imo buhaton..![]()
maayo sipa-on nang mga customer nga kahibalo nga dili gyud pwede pero mo-insister...
Cool na lang gyud kanunay,unsaon part man gyud na sa trabaho,ma-expose gyud ka lain-laing klase sa tawo naay buotan naa puy dili,naay edukado naa puy dili,naay hin-hin naa puy bagsik,so adjust na lang kanunay,be professional lang ang imo atimanon ang iyaha rang tuyo,no further conversation,kung isog nawong ang kustomer ayaw na lang pud tan-awa.Just my two cents...
pasabta lang ug ayaw kasuko ug ayaw pangaway.
importante ang customer kay, kung wlay customer, wlay negosyo, in short wla kay trabaho.
![]()
bsan ako mkalagot bitaw na ingon ana nga customer ..usahay rba pamaau2..mura kamao pa nmo..unya kung xa ang pabuhaton mangutana..amaw jud..sus,agwanta nlng jud ka..pro ako d ko mgukod customer oi
ingon ana nga klac nga taw..ai nlng jud..naa pai dghan ana..sa mdugayan mobalik ra japon na nmo..nktry jud ko ana..
dili nako motuo ana......abuso pod ubang mga kustomer........
kung saup jud sa costumer ahw, saup jud niya. .
ako pa ana, ako jud na dristoon ug kulata!
bahalag babae pana nga seksi. . hahhaha
cool lang jd ka bro, naa man jud ubang costumers na abusado tungod lage anang customer is always right daw, usahay makasabot baya pud ta anang mga naa sa tindahan na tarak tarakan sa customer..
Similar Threads |
|