Page 1 of 2 12 LastLast

Talking To GUYS! Unsay Paagi Ninyo Aron Maka PangayO ug Number Ana nga Gurl.

beh. need your ..tactics and strategies .

akong ila2xhon..

Blog Entries
    B: pde pahuwam ballpen?
    G: ok, nara oh
    B: di man lage mo.agi?
    G: mo.agi na wui.
    B: cge kuno beh....................isuwat imong number...

lelz

ila-ilahon aron maka pangayop ug number ug amigahon..ana lang na sya...good luck do....

gamitan nimo ug STT nga moves.... STT(smile, touch, talk.)

smile- give a smile to a person para sad maka apreciate siya nimo nga nagtinarong diay ka. If mag smile sa gani siya, go to the next step.

touch- give a hand shake para imo ipa ila imong kaugalingon niya. like you will say "hello, just call me, later." then after ana ang next step automatic na mag follow.

talk- ask her more questions pra maganahan sad siya then naa sad mo nindut nga conversation. then ask dayon ka ug number.

chicken pork adobo raman kaayo na oiz. number ra ang pangayoon.

time sah? someone you know or someone you just met? if someone you know, can i have your number? if someone you just met, can i have your number?
    if kaila namo, then most likely no big deal mangayo ug number. if you just met, if dli mohatag who cares dli naman pud siguro mo magkita..hehehe

Blog Entries
    excuse miss are you concerned for the environment?
    do you want to ban H2O?

we are doing a signature campaign to save the environment and ban H2O, please write your name, personal contact number and signature. you may also add your address and what you personally think about me.

lol gago ang girl nga mosign, ban H2O

sayop mo tanan ahahaha!... mao ni!.. you might want to grab a pen and paper for this.

okay here it is!...

um excuse me miss.. it seems that i lost my number...... can i have yours instead?...

it works every time..like a charm ahahahaha...

ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahah

seriously! naka suway ko mao ni ako line..it works for some girls..with matching lol.. but it works..depende if choy ka..
    once rasad ni ni work nako..

dipende rasad sa situation.. for me ako ni na gamit na line way back 2006 or 2007 katong na ko sa waterfront hotel waiting for my friends to come down.. narako sa lobby then
    atbang nako naay girl..chicks sad kaau..we made eye contact several tyms..and i think we had a little chemistry ato murag nay sparks flying across us.. then nya mura siyag gi boringan ato na lugar..(i can tell because cge siya tindug2x balhin2x og seats and txt2x i think she was waiting for someone..)then when she sat near beside me..then it was my chance!..i mustered up all my courage..the sat near her..then i said the line..um excuse me miss.. it seems that i lost my number...... can i have yours instead?... she laugh so hard that i thought na iya ko gi katawan kay ako to nabuhat..but then dile diay..she said.. your funny haha..wala rako..then ni open up siya..then 1 thing leads to another..we got to know each other..then dile ra kay number ako nakuha..i got to know her..we talked then we started dating..then she became my girlfriend..then eventually home run...hahahaha.dipende ra jud asa nimo gamiton nang line..dipende sa lugar sa mood dipende ra jud...promise dile ni ilad..ako ni na experience sauna..our relationship lasted for 5 months..then ni larga siya sa states..good bye..ahahaha easy come easy go..

ang lesson ani kay dile ra sad serious aproach pede..
    Last edited by munkyboi; 05-13-2009 at 07:56 PM. Reason: ni add og stuffs

Quote Originally Posted by munkyboi View Post
    sayop mo tanan ahahaha!... mao ni!.. you might want to grab a pen and paper for this.

seriously! naka suway ko mao ni ako line..it works for some girls..with matching lol.. but it works..depende if choy ka..
    once rasad ni ni work nako..

dipende rasad sa situation.. for me ako ni na gamit na line way back 2006 or 2007 katong na ko sa waterfront hotel waiting for my friends to come down.. narako sa lobby then
    atbang nako naay girl..chicks sad kaau..we made eye contact several tyms..and i think we had a little chemistry ato murag nay sparks flying across us.. then nya mura siyag gi boringan ato na lugar..(i can tell because cge siya tindug2x balhin2x og seats and txt2x i think she was waiting for someone..)then when she sat near beside me..then it was my chance!..i mustered up all my courage..the sat near her..then i said the line..um excuse me miss.. it seems that i lost my number...... can i have yours instead?... she laugh so hard that i thought na iya ko gi katawan kay ako to nabuhat..but then dile diay..she said.. your funny haha..wala rako..then ni open up siya..then 1 thing leads to another..we got to know each other..then dile ra kay number ako nakuha..i got to know her..we talked then we started dating..then she became my girlfriend..then eventually home run...hahahaha.dipende ra jud asa nimo gamiton nang line..dipende sa lugar sa mood dipende ra jud...promise dile ni ilad..ako ni na experience sauna..our relationship lasted for 5 months..then ni larga siya sa states..good bye..ahahaha easy come easy go..

ang lesson ani kay dile ra sad serious aproach pede..
    nindota imo story bro uy.pwede man buhatan ug drama with Dra. Lourdes Libres Rosaroso...hehehe.payter kaayo!pakikskisa nya ko imo kuko ha?

hahahahaha.salamat bro

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast