Page 1 of 22 123411 ... LastLast

Default Why prayers are sometimes unanswered?

The wisdom of God is in the bible, mao gani na kung naay manual ang usa ka butang, naa say manual ang atoa kabuhi-Bible, and everthing na dapat sundon naa sa bible. Kung unsa ang dapat likayan, unsay dapat buhaton para maging malipayon. Tanan, pati ang paghugas sa kamot before mokaon naa didto. Naa sad didto kung unsaon pagpangga ug dili lang puro init sa lawas ang gitawag na love.

If you will follow God's instructions in the bible, you will be one of the favored man in the universe. You will feel happy bisan daghan ang nagdaug-daug nimo. You will feel safe bisan unsa pay giyera na naa sa imo palibot.

Pero taym pa, naa dyoy mga tawo na nangapudpud nalang ang tuhod sa pag-ampo, wa dyod gihatag ang ila mga gipangayo. There are a lot of reasons and if you really trust in God, you will believe in Him that everything happened for the sake of your own good.

Some reasons sad maybe kay basin sige ra mog pray unya gahi diay mog ulo. Sige pamalikas, kita lang chicks mosiga dayon ang mata ug mogawas ang kamanyakan. Aw...siyempre wa nalipay si God ana. Naa pakoy silingan na sigeg reklamo nako kay sige daw siyag ampo pero wa dyod gidungog, unya pirmi nako siya makit-an nagsugal. Ako giingnan na mao diay isnabon ang imo mga prayers kay sugarol man kag dako. Di ka mutoman ni God unya sige kag pangayo niya? heheheh...

Panggaa ang mga matarung na buhat ug pangitag paagi aron makatabang ka sa atoa nasud ug mga naglisud natong mga kababayan. Undangi ang pagkamakasarili.

Respetuhi ang mga edaran pa nimo. Ayaw i-treat ang mga babaye na mura rag *** object. Kung naay mag-inigat, badlunga, ayaw tukba na mura kag gutom sad na iro.

Love peace and always pray. Ask God for guidance ug ayaw hinambog na mura kag kamao tanan, kay naa bayay mga tawo na murag tan-aw nila sila nay hari sa kalibutan, abi labaw pa sila ni God, pero bisan usa gani ka buhok di sila kabuhat.

Always pursue righteousness in your heart all the time, kung masayop man gani pangayog sorry, libre ra ang pag-ampo, unlimited pa ang time ug way check off operator hehehe.

In this way God will be very happy for you, and the desire of your heart will be fullfilled.

dili mn tanan cguro ihatag sa ginoo...but kanang iyang gibalik sa imoha,,,

blessings nana cya sa imong gibuhat na maayo...

sama rana ani bro...hilok tao kay tabanga ko ikaw...

kng dli mn karon pwede unya2 pa
    pwede pud taga-an ug lain way para ma answer

Blog Entries
    kay ng makaayo raman para ni Lord iya tubagon...

Blog Entries
    ..sakto jd na imo kuya graph..

..God answers your prayers in so many ways that you yourself can't see it sometimes.. He answers your prayers directly and indirectly.. He uses instruments like people,things, happenings, even trials to answer your prayers..

..How sinful u are, God will always forgive you.. as long as you go back to Him humbly and faithfully.. pero naa joy times na d jud ma-answer atong ubang prayers.. esp. on the time that we wished it to happen, but i always have this in mind, that if He didnt answer my prayers, i know God has better plans for me.. He knows more than i dO.. and he sees wats best for me.. thinking that way, even if some would say that it's just an excuse.. one way or another it gives me the peace of mind and understanding that i cant control all things and that i cant own everything i wish to have..

"..toktok kay ikaw ablihan.."

..i've been taught too, that singing is the most beautiful prayer you can offer to God, i mean singing prays songs.. its 10x more powerful prayer you can lift up to him..
    Last edited by -CL-; 08-23-2008 at 03:48 PM.

maybe it is not yet the right time
    maybe God is still preparing you for the favor you ask
    maybe something better than you asked is given to you but wasn't able to recognize it.
    maybe what you're asking will not be good for you...

God knows best.. We need to trust Him and do good always!

basin nay lain tao na mas grabe pa ni pray nimo...........

here's my view..

for me 3 types ang answer ni God.."yes", "wait","no"...so tanan nga prayers nato gitubag gyd na...if ever you think best to xa pra nimo tas wala gitubag the way you ask it or sa imong g expect....well, accept what ever God answered you. Hes God man kaha...

sometimes tinnod gyud na nga murag sakto gyud akong prayers but wala g grant sa Ginoo.....ngano man? The Bible also said that His way are far than ours....

meaning.... dli pa time nga i-grant imong prayer. only He knows when jud nimu need na imong gi pray. =)

mao gyud hottiemomi...

11.    Advertisement

Page 1 of 22 123411 ... LastLast