Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 30
  1. #1

    Default Share ur experiences in most PC STORES in Cebu.


    I better make a thread for this one...coz much better to imply everything for the story.
    ok heres my experience...share lang ko its up 2 u if u believe or not I just want to share k.

    PCEXPRESS (NRA)
    - I buyed them a while a go last october 2006 a mobo then after (1) moth a half I decided to replace my
    mobo although it has the penalty, but I have talked to the manager Mylene Dela Cerna shes the general manager that time and we have a good agreement that I will be replacing my mobo to the new mobo with the same socket with penalty of one month and a half...And its granted anyway.

    What happen is I actually told my bro inlaw to buy there with the same socket that I have and when he got it my bro inlaw called me that the mobo he buyed dont have the backpanel plate, coz the PCEXPRESS NRA, said its misplaced but my bro-inlaw insist to buy that one and the sales told him that this is brand new sir.

    INCEDENT(1)
    So this is what happen when my bro inlaw called me I asked him the serial no, and its correct that the mobo he got or he buyed ang AKOA na palit ug akong na ULI....so what happen after that night we talked we decided to returned that one to PCEXPRESS NRA and they replaced it to new one. So co-incidents kaau dba? nga ang naka palit akong bro inlaw? so thats what happen they replaced it to new mobo. Ang mga customers naniga ang mata nga nakabalo sa hitabo...ug ako gipanawng nila nga dako kaau binuang ug sayop ila gi buhat....ngakaraw karaw ang mga tao sa PCEXPRESS atong hitaboa...

    INCEDENT (2)
    After 2-3 weeks my bro inlaw ni palit nasad did2 ug processor, then what happen kay gi kasab-an cya sa
    nagpakaron-ingnon nga OIC daw cya nga representative man cya sa AMD product nga insikon ug daut taga manila...nga SIR bago tong processor namin, ayaw nani i uli coz this is new and tested. and to think naay balaod nga 30days AWT dba? how come iya manang gi sulti sa ako bro inlaw in a wrong way gikasab-an cya...pero wala lang cya then after he buyed that coz ni sulti man cya sa akong sis nga
    mao na gi sulti sa mga taga PCEXPRESS niya gi balik sa akong SIS then gi tutokan cla ug shutgun did2
    sa guard, and the guard told him nga d daw cya mo duha duha ug patay nila...

    Mao na ako nag wonder ingana ang treatment nila sa ila customer...sa mga TAGA PCEXPRESS NRA? why man? so mao na....ako experience did2..k.

    Unsa man masulti nato sa mga taga PCEXPRESS NRA? nagbaligya ug second hand used item? meaning nangilad sila sa customer? pila pa kaha ka customer
    ila ilaron?

    Mga bro...mao na tinood nahitabo dili na rumors ug sulti2x lang k...saunz....

  2. #2
    share experiences in most pc stores? sounds like only 1 store.

  3. #3
    sa pcx ra man ko tig palitan kay naa na man ko record didto (dili bad record ha). so far, wala man ko reklamo pero mas nindot unta kung maka kita ta gi unsa nila pag assemble ang pc, especially nga kita we know how to take care of such things, and para maka hatag ta og advice nila, kay ako nabantayan ang tig assemble nila mga OJT ra sa uban skuls.

  4. #4
    sak2 jud ka mga newbie pa kaau ug mga OJT wa kaau na cla alam bahh....

    then u know usa ka sayop mo himo ug daghan problems....parehas sa memory akong gi palit recently from
    my employer kay nag assemble kog PC for them..ako kay nag dali lang sad ko kay off naman nako...wa nako na tan-aw nga instead 512 akong gi palit na memory ang nahatag sa sales kay 256 pero na ilisan man jud TTI Thinking Tools main then naka tatak sa receipt kay 512 man so na replaced jud. Pero I remember pag hatag sa sales nako iya man gi kuha ng memory sa box iya gi gunitan ang microchips kay mo tan-aw lage sa serial sa memory aw wala lang ko kay lisod ato kurhian ma suko nuun bahh pero wa lang damha pag assemble nako sa PC ugma ga cge ug restart ga cge ug blue screen...then ako gi troubleshoot coz naa man mga PC did2 w/ the same memory sak2 jud tungod sa ESD naka cause ug permanent damage sa item.

    Mao na ako mga experience bro...then kita man gud ma pasanginlang if di nato ma test before nato kuhaon...ok ra if naka box ug sealed...mo salig ko from manufacturer pa jud na wa pana ablihi pero some of them ablihan daw coz butangan ug sticker for warranty. Mas maau unya na nila butangan ug stickers when paliton sa customer na k..at least ka kita ta ba dba?

  5. #5
    @goldfinger thanks for the info.


    To ALL:

    before you buy the items from them (PCX) ..any item. para sure lang tan-aw sa box if sealed ok ra. IF NOT... wala ta kahibaw inuli ra or something who knows.

    Honest lang ko nimo diri sa forum. I just bought creative sound card ( Audigy ) yesterday. wala ko kabangtay inablina ang box sa ilalum. Sa sulod piko-piko na ang manual ... ang card mismo.. naay mga finger print. Anyway its works naman sad sa akong pc One year warranty man sad.

    Next time be carefull what your buying it. CHECK FIRST!

    thanks.

    istoryanimo
    istorya member

  6. #6
    sak2 jud ka bro...

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2003
    Gender
    Female
    Posts
    824
    Quote Originally Posted by istoryanimo View Post
    @goldfinger thanks for the info.


    To ALL:

    before you buy the items from them (PCX) ..any item. para sure lang tan-aw sa box if sealed ok ra. IF NOT... wala ta kahibaw inuli ra or something who knows.

    Honest lang ko nimo diri sa forum. I just bought creative sound card ( Audigy ) yesterday. wala ko kabangtay inablina ang box sa ilalum. Sa sulod piko-piko na ang manual ... ang card mismo.. naay mga finger print. Anyway its works naman sad sa akong pc One year warranty man sad.

    Next time be carefull what your buying it. CHECK FIRST!

    thanks.

    istoryanimo
    istorya member



    ako sad kliyente tagaan ug ginamit abig wala may alamag.. ako btaw adtoon ilisdan lagi..hehehe... PCX NRA

  8. #8
    there is already an existing thread for this. please make use of the link https://www.istorya.net/forums/comput...-part-2-a.html.

  9. #9
    bisan ginamit na ang items nga n u makuha, 1 yr man gihapon ang warranty so mao ra gihapon nga istorya a. bisan wala gyud na gamit ang item, wala gyuy assurance nga dili na maguba. naa man gani times nga ang ginamit ang mas mulungatad kay swerti2x ra man gyud basta electronics. i cant blame those people who sell those returned things as brand new kay company policy man na. tanan pc stores ingon ana gyud ang policy. dili man ta parehas sa us nga lahi ang policy nila sa mga returned items. i used to work in a pc store before unya mag lihay2x gyud ko anang mga customers nga demading og feeling sweeto kaayo. dili ko ganahan mo transact og mga taw nga ingon ana kay hasol kaayo anyway, dili lang bitaw sila ra ang customer. responsibility pud na sa customer nga i check ang items before leaving the store

  10. #10
    Quote Originally Posted by erwin_rommel View Post
    bisan ginamit na ang items nga n u makuha, 1 yr man gihapon ang warranty so mao ra gihapon nga istorya a. bisan wala gyud na gamit ang item, wala gyuy assurance nga dili na maguba. naa man gani times nga ang ginamit ang mas mulungatad kay swerti2x ra man gyud basta electronics. i cant blame those people who sell those returned things as brand new kay company policy man na. tanan pc stores ingon ana gyud ang policy. dili man ta parehas sa us nga lahi ang policy nila sa mga returned items. i used to work in a pc store before unya mag lihay2x gyud ko anang mga customers nga demading og feeling sweeto kaayo. dili ko ganahan mo transact og mga taw nga ingon ana kay hasol kaayo anyway, dili lang bitaw sila ra ang customer. responsibility pud na sa customer nga i check ang items before leaving the store
    Bro naa manka point sak2 manka sad sa imo gi sulti naa jud customer ing ana pero have u think sad sa
    mga customer nga nag tarong? then tagaan lang tawn ug ginamit dba? luoy kaau? then one thing dili baya puniton ang kwarta bro dba?

    Ako gani as much as possible when I buy a product ako i pa test pero sealed pa gani wa pa jud ablihi
    no need na jud. Lisod na bro if u cant understand the customers demand, remember baya customer is always right. And besides, u said nga di ka ganahan ug customer ing ana, pero dont u realized nga mao nay nagbuhi sa inyo companya? ang customer? w/o customer(s) company is nothing dba? then if u cant handle customers deman better not to work as customer service/sales.

    I hope u got my point, I hope u will see both sides between customers and the vendor.

    Thanks..

  11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

 
  1. cheapest PC store in cebu
    By trazee in forum Computer Hardware
    Replies: 102
    Last Post: 05-02-2017, 07:41 PM
  2. Cheap PC store in town (CEBU)
    By mcburgos in forum Computer Hardware
    Replies: 440
    Last Post: 01-02-2013, 01:47 AM
  3. Enigma Techniologies ? New PC Store in Cebu..Barato ra Kuno??
    By gfxonline in forum Computer Hardware
    Replies: 3
    Last Post: 02-07-2012, 12:52 AM
  4. Replies: 2
    Last Post: 02-21-2010, 10:28 PM
  5. Replies: 7
    Last Post: 06-06-2009, 12:36 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top