Since 2005 last nisaka ang plitehan from P5 to P6. Our law states that everytime there's a fare increase, jeepney operators should get the required new fare matrix ( TARIPA ) issued by the Land Transportation Franchising and Regulatory Board or LTFRB. It is unlawful for any jeepney driver to collect the newly increased fare at least makapost siya ug bag-ong taripa dinha sa sulod sa iyaha jeep.
BUT WHAT'S HAPPENING NOW?
* pirting daghanang mga jeep in areas of mepza, consolacion, tabunok, lapu-lapu and minglanilla ang walay mga taripa ug sigeg kolekta ug minimum fare. Dapat P5 ra kay pagsaka sa plite to P6, wa man sila nanguhag taripa. So dapat wala silay apil sa increase legally. Hasta
*Naay mga jeep sad na ang 2003 pa na taripa ang gi-display, ug dili kanang 2005 na gi-issue na CERTIFICATE TYPE na ang format. Klaro kaayong panunto sa mga pasahero. Ang itsura anang daan na 2003 taripa format kay gibutang kung pila ang rate sa plite kada lugar. Ang 2005 naay header na CERTIFICATE. Ayaw mo pailad.
For the riding public.
You are not required to pay the P6 minimum fare if nakasakay mong jeep na wala nagdisplay ug taripa. Ang taripa dapat dyod idisplay para makita sa mga pasahero. Kung walay taripa, magduda ta ana na basin wala nikuha. Ang uban moana lang na natang-tang, o ngano wa man gitaod ug balik kung natangtang para di madudahan na walay taripa?
Basta ang jeep walay taripa? P5 ang plite ug di dapat masuko ang driver kay mao na ang balaod. Ipadakop sa LTO or LTFRB kung makiglalis pa ang driver ninyo.